اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

نیاز 2 میلیارد تومان بودجه برای احداث کشتارگاه صنعتی خلخال

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: 2 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای احداث کشتارگاه صنعتی خلخال نیاز است.

نیاز 2 میلیارد تومان بودجه برای احداث کشتارگاه صنعتی خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان و متولیان احداث کشتارگاه صنعتی خلخال اظهار داشت: به دنبال تعطیلی کشتارگاه سنتی شهرداری خلخال از سه سال پیش به همت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در منطقه عملیات احداث کشتارگاه صنعتی در 9 کیلو‌متری خلخال آغاز شده است.

وی تعطیلی این کشتارگاه را از نیمه دوم سال گذشته یادآور شد و خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات سرمایه‌گذار این پروژه قصد تغییر کاربری این کشتارگاه به هتل را دارد.

فرماندار شهرستان خلخال بیان داشت: سرمایه‌گذار این طرح برای احداث کشتارگاه صنعتی خلخال یک میلیارد تومان هزینه کرده است اما مصمم است با تغییر کاربری پروژه کشتارگاه را به هتل و اقامتگاه توریستی تبدیل کند.

عبداللهی دلیل سرمایه‌گذار برای این اقدامش را حمایت نشدن از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان و بانک‌های عامل اعلام کرد.

این مسئول ادامه داد: سرمایه‌گذار این طرح که از خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان است تصمیم گرفته است تا این پروژه را به هتل تبدیل کند که البته با مخالفت ما روبه‌رو شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال تصریح کرد: تسهیلات بانکی مورد نیاز این پروژه بعد از گذشت مدت‌ها تصویب در کارگروه سرمایه‌گذاری و اشتغال هنوز پرداخت نشده است.

عبداللهی دلیل بانک را در این زمینه نداشتن توجیه اقتصادی طرح بیان داشت و افزود: این شخص با توجه به کارشکنی‌های انجام شده تصمیم گرفته است تا کاربری کشتارگاه را تغییر دهد.

وی گفت: ما در رایزنی‌های اولیه خواسته‌ایم تا از تبدیل این پروژه به هتل مورد نظر جلوگیری شود چرا که این کار هدر رفت سرمایه و عمل نکردن به تعهدات است که امیدواریم با کسب رضایت سرمایه‌گذار بتوانیم تسهیلات را پرداخت کرده و شاهد تکمیل پروژه کشتارگاه صنعتی باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال در پایان سخنان خود اظهار داشت: اگر کشتارگاه صنعتی در خلخال به سرعت تکمیل و راه‌اندازی شود تامین گوشت مورد نیاز شهرهای همجوار نیز تامین می‌شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول