اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته فرهنگی طرح پزشک خانواده کاشان:

طرح پزشک خانواده در کاشان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته فرهنگی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی طرح پزشک خانواده شهری کاشان از اجرای این طرح طی مدت دو سال در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

طرح پزشک خانواده در کاشان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مسعود دهقانی بعدازظهر امروز در نشست کمیته فرهنگی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی طرح پزشک خانواده شهری کاشان، این طرح را طرحی بزرگ و با هدف تکریم خانواده‌ها در راستای ارتقای سطح بهداشت و درمان آنها ذکر کرد.

وی با تأکید بر لزوم اجرای طرح پزشک خانواده طی مدت دو سال به‌جای چهار سال در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل افزود: اجرای دو ساله طرح پزشک خانواده شهری در این دو شهرستان نیازمند تلاش و کوشش مضاعفی است.

به گفته وی ثبت‌نام طرح پزشک خانواده از 15 تیرماه سال‌جاری در مطب پزشکان عمومی سطح شهرستان کاشان و آران و بیدگل آغاز می‌شود.

دبیر کمیته فرهنگی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی طرح پزشک خانواده شهری کاشان، آشنایی سرپرست خانواده با مزایای پزشک خانواده، ترغیب سرپرست خانواده به ثبت‌نام در مراکز بهداشتی، پاسخگویی به سئوالات سرپرست و اعضای خانواده شهری را از جمله وظایف این کمیته برشمرد.

دهقانی، سرپرست خانوار، کارکنان دولت، کارکنان شرکت‌ها و صنایع، کارگران، مدیران، متصدیان واحدهای صنفی و رؤسای هیئت‌های مذهبی را از جمله گروه‌های هدف مستقیم در طرح پزشک خانواده شهری برشمرد و گفت: رابطین بهداشتی، دانش‌آموزان، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت نیز گروه‌های هدف غیرمستقیم این طرح است.

وی در ادامه با اشاره به رسالت خطیر کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی طرح پزشک خانواده برای آگاهی‌بخشی از جزئیات و چگونگی اجرای این طرح بیان داشت: یکی از مؤلفه‌های مهم موفقیت طرح پزشک خانواده شهری در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم از طرح و مراجعه شهروندان این دو شهرستان به پزشکان برای ثبت‌نام در طرح است.

به گفته وی، آشنایی و ترغیب جامعه برای ثبت‌نام در طرح پزشک خانواده شهری از مهمترین اهداف کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی طرح پزشک خانواده شهری است.

دبیر کمیته فرهنگی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی طرح پزشک خانواده شهری کاشان، موفقیت این کمیته را در ترغیب مردم به ثبت‌نام در طرح پزشک خانواده شهری دانست و خاطرنشان کرد: عدم اطلاع‌رسانی قوی طرح پزشک خانواده به مردم در این دو شهرستان می‌تواند این طرح را با شکست روبه‌رو کند.

دهقانی با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری یادآور شد: خانواده با عضویت در طرح پزشک خانواده، دغدغه هزینه‌های درمانی بیماری خود را ندارد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول