اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام شهرستان نور خبر داد

شناسایی پزشکان خیر در شهرستان نور/ کمک 8.5 میلیون تومانی در فراخوان نخست

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام (ره) نور گفت: کمیته امداد در شهرستان نور با شناسایی پزشکان خیر و معرفی بیماران صعب‌العلاج، گام‌هایی را برداشته تا شاید بخشی از مشکلات این بیماران و خانواده آنان برطرف شود.

شناسایی پزشکان خیر در شهرستان نور/ کمک 8.5 میلیون تومانی در فراخوان نخست

حسن علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در شهرستان نور اظهار داشت: با توجه به بالابودن هزینه کنترل و درمان بیماری‌های صعب العلاج، خرید و تامین داروهای مورد نیاز این دسته از بیماران، همواره خانواده‌ها به شدت در سختی و مضیقه قرار می‌گیرند و این امر در خانوارهای مددجویان زیر پوشش چند برابر است و زندگی روزمره آنان را فلج می‌کند.

وی بیان داشت: این موضوع موجب می‌شود تا گاهی بیمار و خانواده وی به دلیل عدم بضاعت مالی و پوشش‌های بیمه‌ای مناسب در جامعه از انجام درمان و مراجعه به پزشک و یا ادامه معالجات خودداری و یا به موسسات و نهادهای خیریه پناه بیاورند.

مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان نور تصریح کرد: این نهاد در شهرستان نور با شناسایی پزشکان خیر و معرفی بیماران صعب‌العلاج زیر پوشش این شهرستان گام‌هایی را برداشته تا شاید بخشی از مشکلات این بیماران و خانواده آنان برطرف شود.

علیزاده در ادامه از کمک نقدی 8 میلیون و 500 هزار تومانی پزشکان خیر این شهرستان در طرح احیای سلامت به بیماران صعب العلاج (سرطانی،ام اس و...) خبر داد و متذکر شد: این کمک‌ها علاوه بر کمک‌هایی است که از محل کمیته امداد پرداخت می‌شود تا بخشی از هزینه‌هایی را که بیمار و یا خانواده وی در ادامه معالجات و کنترل داشتند جبران شود.

وی از خیران خواست با مراجعه به کمیته امداد امام (ره) نور کمک‌های نقدی خود را به منظور احیای سلامت و کاهش هزینه‌های درمان بیماران صعب‌العلاج زیر پوشش این نهاد حتی موردی اهدا کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول