اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نکا خبر داد

مشارکت 700 میلیارد ریالی خیران در مدرسه‌سازی نکا

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش نکا از آغاز فعالیت مجمع خیرین بانوان مدرسه‌ساز در نکا و مشارکت 700 میلیارد ریالی خیران در مدرسه‌سازی نکا خبر داد.

مشارکت 700 میلیارد ریالی خیران در مدرسه‌سازی نکا

اصغر کارگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: بانوان در جامعه ما از نقش کلیدی در انجام امور برخوردارند و وجودشان در امر مدرسه‌سازی نیز واسطه خیر است تا بانوان دیگر نیز به این امر مقدس روی آورند.

وی اظهار داشت: بانوان با ایفا کردن نقش تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش، می‌توانند مشوقی برای سایر افراد در امر مدرسه‌سازی باشند.

کارگر ادامه داد: حضور فعال بانوان در تمامی عرصه‌های اجتماعی از مسائل مهمی است که در حال انجام است و بانوان خیر شهرستان نکا نیز با درخشش در این عرصه نیازمند استقلال بودند که با تشکیل مجمع بانوان خیر در نکا امیدواریم شاهد درخشش بیشتر بانوان در امر مدرسه‌سازی در سال‌های آینده و افزایش فعالیت‌های اجتماعی بانوان در این بخش باشیم.

مدیر آموزش و پرورش نکا یادآور شد: کمک به ساخت و ساز، رایزنی در مورد کمک به مدرسه‌سازی، ساماندهی و بهسازی مدارس، شناسایی افراد بی‌بضاعت و کمک به زندگی آنان و تحصیل فرزندان  و... از جمله فعالیت بانوان مدرسه‌ساز در این مجمع است.

کارگر با بیان اینکه در مجموع خیران مدرسه ساز نکا در سال گذشته بیش از 20 میلیارد ریال به امر مدرسه‌سازی کمک کردند، خاطرنشان کرد: این کمک‌ها شامل کمک‌های نقدی، غیرنقدی و اهدای زمین بوده است.

وی اضافه کرد: از آغاز نهضت مدرسه‌سازی و ورود خیران مدرسه‌ساز به این حیطه، مجموع کمک‌های نقدی خیرین بیش از 700 میلیارد ریال است که در این رابطه تاکنون در حدود 15 هزار متر مربع زمین نیز به امر توسعه و ساخت و ساز فضا‌های آموزشی در شهرستان نکا اهدا شده است.

کارگر گفت: آمار خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان نکا روز به روز در حال افزایش است و تاکنون این قشر خدمات بسیار زیادی در زمینه احداث مدارس داشته‌اند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول