اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز فارس:

خیران مدرسه‌ساز حلقه اتصال دانش و دانش‌آموز هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هئیت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز فارس گفت: خیران مدرسه‌ساز به عنوان حلقه اتصال دانش و دانش‌آموز نور و روشنی را در تمام مقاطع مختلف زندگی انسان‌ها می‌تابانند.

خیران مدرسه‌ساز حلقه اتصال دانش و دانش‌آموز هستند

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابوالحسن فال اسیری در آیین چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان فارس اظهار داشت: خیران مدرسه‌ساز ایثارگرانی هستند که در شرایط نبرد فرهنگی با دشمنان و بدخواهان با بذل مال خود با پلیدی‌ها مقابله می‌کنند.

فال اسیری خاطرنشان کرد: معلمان برای دانش‌آموزان که فرزندان دوم آنان هستند، از تمام توان به منظور بالا بردن ضریب علمی و تحصیلی آنان استفاده می‌کنند تا شاهد جامعه‌ای پویا و بانشاط باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از نخستین درجات تعالی علم است، چراکه انسان‌های فرهیخته از طریق بهره‌گیری از علم و دانش به درجات عالی زندگی می‌رسند.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز فارس ابراز داشت: مقام معظم رهبری بر دفاع از حیثیت فرهنگی این مرز و بوم در مقابل تهاجم فرهنگی غرب تاکید فراوان دارند که باید برای تحقق فرمایشات معظم‌له از تمام ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی به ویژه فضاهای آموزشی بهره‌مند شد.

فال اسیری تصریح کرد: خیران مدرسه‌ساز در چارچوب مهندسی فرهنگی و چشم‌انداز ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری شمار نیمکت‌های تحصیلی در 20 سال آینده را افزایش در خور و مناسب می‌دهند.

وی بیان داشت: خیران در گذر زمان و بالا رفتن سن نمی‌توانند به کسب علم بپردازند اما با احداث مدارس و فضاهای آموزشی دین خود را به اسلام و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده‌اند.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز فارس اضافه کرد: خیران مدرسه‌ساز برای تسریع در روند اجرایی توسعه فضاهای آموزشی، از تمام توان خود استفاده کرده و یار و پشتیبان آموزش و پرورش هستند.

به گزارش فارس، اطلاع‌رسانی به منظور حضور خبرنگار فارس در این مراسم توسط چند تن از خیران سرشناس مدرسه‌ساز از چند روز قبل صورت گرفت، در حالی که روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان فارس که عهده‌دار این امر است، بنا به سلیقه از دعوت کردن خبرگزاری فارس خودداری کرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول