اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش خزل و فیروزان نهاوند

خیران برای مدرسه‌سازی 300 میلیون تومان اختصاص دادند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: در بخش خزل و فیروزان نهاوند خیران مدرسه‌ساز 300 میلیون تومان اختصاص دادند.

خیران برای مدرسه‌سازی 300 میلیون تومان اختصاص دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، محمد قیصری در چهاردهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز بخش خزل اظهار داشت: دولت بدون کمک و مساعدت خیران مدرسه‌ساز قادر نخواهد بود به تنهایی خواسته‌های مردم را در زمینه احداث مدارس جدید برآورده سازد، بنابراین حضور خیران و مساعدت مالی آنان کاری خداپسندانه است.

وی با اشاره به اینکه 15 درصد مدارس بخش خزل توسط خیران مدرسه‌ساز در این بخش در سطح روستاها احداث شده است، ادامه داد: همچنین 22 درصد دانش‌آموزان بخش خزل در این فضاها در حال تحصیل هستند.

مدیر آموزش و پرورش بخش خزل نهاوند با اشاره به مساعدت و کمک مالی خیران مدرسه‌ "ساط "در سال گذشته افزود: سال گذشته توسط خیران 200 میلیون تومان به ساخت مدارس کمک شد و امسال این مبلغ به بیش از 300 میلیون تومان افزایش یافت.

وی از حضور خیران مدرسه‌ساز در خارج از این بخش و مساعدت اثرگذار آنها خبر داد و ابراز داشت: بیش از 15 نفر از خیران خارج از بخش خزل و شهرستان نهاوند کمک‌های مالی خود را برای احداث مدارس به این بخش پرداخت کرده‌اند.

قیصری مهمترین نیاز امروز بخش خزل را حفظ مدارس احداث شده توسط اداره‌کل تجهیز و نوسازی مدارس استان و خیران مدرسه‌ساز خواند و افزود: نگهداری این فضاها مهمتر از ساخت آنهاست.

وی از آمادگی آموزش بخش خزل برای اجرای نظام آموزشی 3-3-6 در اول مهرماه امسال خبر داد و گفت: صد در صد فضاهای آموزشی این بخش در نوبت صبح فعالند و بدین لحاظ بخش خزل در یک نوبته‌کردن مدارس به صورت صد درصد حائز رتبه برتر استان از بین مناطق 21گانه آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول