اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اطلاع‌رسانی تخصصی

نخستین نشریه پیک املاک ارومیه زیر چاپ می‌رود

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه مشاورین املاک ارومیه گفت: پیک املاک ارومیه برای نخستین بار در آذربایجان‌غربی زیر چاپ می‌رود.

نخستین نشریه پیک املاک ارومیه زیر چاپ می‌رود

شاهرخ پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پیک املاک ارومیه نشریه‌ای تخصصی برای ارائه اطلاعات جامع برای مشاوران املاک ارومیه است.

وی با اشاره به ارائه مطالب تخصصی و جامع توسط این پیک به مشاوره‌های املاک سراسر ارومیه، تصریح کرد: این نشریه حاوی مطالب مورد نیاز و آگهی‌های مربوط به مشاوره‌های املاک خواهد بود.

پیری با بیان اینکه در حال حاضر در مرحله دریافت مجوزهای لازم در این زمینه هستیم، افزود: پیک املاک ارومیه با کمک اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این راستا تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: این نشریه در قالب فصل‌نامه آغاز به کار خواهد کرد و در صورت موفقیت، به ماهنامه تغییر وضعیت خواهد داد.

پیری گستره توزیع پیک املاک را استان آذربایجان‌غربی عنوان کرد و گفت: امید می‌رود با انتشار این نشریه گام مهمی در راستای آشنایی مشاوره‌های املاک با قوانین و نیازهای استان در بخش املاک برداریم.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک ارومیه در ادامه با بیان اینکه 40 سال از تاسیس اتحادیه مشاورین املاک می‌گذرد، ادامه داد: با وجود اینکه این اتحادیه در 40 سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است ولی تاکنون در ساختمان‌های اجاره‌ای مستقر بود که در سال جاری با خرید یک واحد ساختمان توانسته‌ایم در هزینه‌ اجاره بهای خود صرفه‌جویی کنیم.

پیری میزان اعتبار خرید این ساختمان را 60 میلیون تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول