اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی سامانه ملک‌آوران

محدودیت جغرافیایی در جستجوی املاک به پایان رسید

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: وجود محدودیت جغرافیایی در جستجوی املاک با راه‌اندازی سامانه بانک جامع اطلاعات املاک و مستغلات قم به پایان رسید.

محدودیت جغرافیایی در جستجوی املاک به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم یونس عالی‌پور ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از هفت پروژه فناوری اطلاعات استان که در تالار معصومیه استانداری برگزار شد، «ملک‌‌آوران، بانک جامع اطلاعات املاک و مستغلات استان قم» را سریع‌ترین راه دستیابی به املاک و مستغلات در قم عنوان کرد و گفت: یکی از بزرگترین دغدغه‌های شهروندان مستاجر تمدید قرارداد یا یافتن ملک جدید به منظور رهن و اجاره است.

وی ادامه داد: این نگرانی تا زمان یافتن محل جدید و استقرار در آن به صورت مداوم ادامه دارد و برای واحدهای تجاری، متقاضیان خرید و حتی مالکان دغدغه‌های خاص خود وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ابراز داشت: بعد از سال‌ها مطالعه و انجام نظرسنجی از 700 نفر از مشاوران املاک استان قم در رابطه با دلایل عدم استفاده از سامانه‌های اینترنتی و همچنین عدم استفاده شهروندان از این تکنولوژی راه‌حلی مناسب برای این مشکل پیدا شد.

عالی‌پور گفت: با راه‌اندازی سامانه بانک جامع اطلاعات املاک و مستغلات قم خواسته‌های سه طرف دولت، مشاوران املاک و شهروندان تامین می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و مزایای این سامانه تصریح کرد: امکان ثبت موارد عرضه ملک و تصویرهای مرتبط در سامانه، طراحی به صورت جامع و قابل استفاده بر بستر اینترنت، پشتیبان‌گیری از اطلاعات موجود و... از جمله این مزایا است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان داشت: عدم محدودیت جغرافیایی در جستجوی املاک، صرفه‌جویی در هزینه، وقت و کاهش ترددهای شهری برای جستجوی املاک، دسترسی سریع، مطمئن و طبقه‌بندی شده به فهرست کاملی از املاک دلخواه، حذف محدودیت‌های جغرافیایی با ایجاد بازار فرامنطقه‌ای و ... از مزایای بهره‌مندی از این سامانه است.

عالی‌پور خاطر نشان کرد: شفافیت و سادگی جستجو، سرعت دریافت صفحات، خصوصی بودن اطلاعات خریدار، انجام حمایت‌ها و مراقبت‌های فنی، گرافیک و صفحه‌آرایی مناسب و درج اطلاعات در سامانه توسط مشاوران املاک مجاز از ویژگی‌های فنی بانک جامع اطلاعات املاک و مستغلات استان قم است.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول