اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

تعیین وضعیت املاک خیابان عطایی اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل از تعیین تکلیف نهایی خیابان عطایی و املاک این محدوده خبر داد.

تعیین وضعیت املاک خیابان عطایی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در دویست و سومین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار داشت: در کمیسیون ماده 5 تعیین تکلیف نهایی اراضی و خیابان عطایی به تصویب رسیده و ما قرار است 15 قطعه از زمین‌های تفکیک نشده را تحویل صاحبان ملک خیابان عطایی کنیم و آنها اراضی این منطقه را در اختیار شهرداری قرار دهند تا با کاربری مورد نظر بتوانند تعیین تکلیف در این حوزه را انجام دهند.

در این زمینه اعضای شورای شهر اردبیل با اعاده کاربری این محدوده به فضای سبز موافقت کرده و خواستار حفظ حق و حقوق شهرداری به صورت قطعی شدند.

اعضای شورای شهر اردبیل همچنین به پیشنهاد شهرداری در مورد هوشمند‌سازی تقاطع‌ها در اردبیل رای مثبت دادند و قرار شد با صرف 350 میلیون تومان هوشمند‌سازی تقاطع‌های شهر اردبیل برای کنترل وضعیت ترافیک انجام شود.

در این جلسه اعضای شورای شهر اردبیل پیشنهاد شهرداری را مبنی بر توافق 50 به 50 در اجرای تند‌روها و کندرو‌های کمربندی دوم اردبیل مسکوت گذاشتند و از رئیس شورا و شهرداری خواستند با بنیاد مسکن به کمتر از 50 درصد در اجرای پروژه توافق کرده و به سرعت عملیات زیر‌سازی و جدول‌گذاری را بنیاد مسکن استان انجام داده و شهرداری نیز آسفالت آن را در اولویت قرار دهد.

شهردار اردبیل در این زمینه بیان داشت:‌ بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد غیر‌دولتی فعال در حوزه عمران و کارهای زیر‌سازی در اجرای این پروژه به کمتر از رقم توافقی راضی نیست و ما در تلاش هستیم با اجرای زیر‌سازی و جدول‌گذاری ما بین پل ارجستان تا کشاورزی و پل رضوان تا پل هوایی اردبیل و آسفالت این مسیر پروژه را تا هفته دولت به بهره‌برداری برسانیم.

در این جلسه اعضای شورای شهر اردبیل همچنین مجهز شدن گروه‌های اجرائیات شهرداری را به دستگاه فیلمبرداری در انجام وظیفه ضروری دانستند و خواستار حمایت از عوامل اجرائیات شهرداری در برخورد با متخلفان ساخت و سازهای غیر‌اصولی شدند.

در این جلسه همچنین پاکت مناقصه حسابرسی شهرداری و سازمان‌های تابعه باز شد و اعضای شورا بعد از بررسی پنج پیشنهاد شرکت‌های مختلف حسابرسی شهرداری و سازمان‌های تابعه را با رقم 15 میلیون و 900 هزار تومان به شرکت پایش گستر حساب به عنوان برنده مناقصه واگذار کردند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول