اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار

مجله الکترونیکی هیئت فوتبال کرمان رونمایی شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته آمار و اطلاعات هیئت فوتبال استان کرمان گفت: برای نخستین‌بار مجله الکترونیکی هیئت فوتبال استان کرمان رونمایی شد.

مجله الکترونیکی هیئت فوتبال کرمان رونمایی شد

علیرضا فروغی‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اعلام خبر رونمایی از مجله الکترونیکی هیئت فوتبال استان کرمان اظهار داشت: این مجله برای نخستین‌بار در بین خانواده فوتبال کشور به صورت الکترونیکی آغاز به کار کرد.

وی بیان داشت: این سایت شامل عکس، فیلم و صوت، گزارش عملکرد کمیته‌ها و هیئت‌های فوتبال استان کرمان، نتایج مسابقات و لیگ‌های مختلف فوتبال، فوتسال، رده‌های سنی، فوتبال ساحلی و فوتبال بانوان استان کرمان است.

فروغی‌فرد افزود: با توجه به تسریع انتشار اخبار و اطلاعات در فضای مجازی و ارائه اطلاعات و اخبار به صورت الکترونیکی و همچنین حذف کاغذ از سیستم اطلاع‌رسانی در دنیا به مرور زمان این اقدام توسط این کمیته انجام شد.

وی بیان داشت: روسای هیئت‌های شهرستان‌ها و مسئولان کمیته‌های هیئت‌های فوتبال استان از این پس باید اخبار و گزارش فعالیت‌های خود را به صورت پست الکترونیک به آدرس ایمیل کمیته آمار و اطلاعات هیئت فوتبال ارسال کنند.

رئیس کمیته آمار و اطلاعات هیئت فوتبال استان کرمان گفت: این اطلاعات در مجله الکترونیکی و سایت هیئت فوتبال استان منعکس می‌شود.

رئیس کمیته آمار و اطلاعات هیئت فوتبال خاطر نشان کرد: سایت هیئت فوتبال استان کرمان به نشانی www.KPAF.IR  پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار و اطلاعات فوتبالی است.

فروغی‌فرد تصریح کرد: آمارها از رتبه بالای این سایت در بین موتورهای جستجوگر حکایت دارد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول