اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دو تحول رسانه‌ای در تیم تراکتورسازی تبریز

انتشار نشریه «تراکتور پرچمی» و پخش اینترنتی بازی‌های این تیم

خبرگزاری فارس: مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: نشریه تراکتورسازی با عنوان «تراکتور پرچمی» از این هفته پیش از بازی تراکتورسازی با ملوان منتشر می‌شود.

انتشار نشریه «تراکتور پرچمی» و پخش اینترنتی بازی‌های این تیم

محمدحسین جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز به لزوم انتشار نشریه تراکتورسازی اشاره کرده و افزود: تراکتورسازی به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین تیم‌های کشور در رأس کانون اخبار ورزشی بوده و انتشار یک نشریه داخلی می‌تواند هواداران تراکتورسازی را در جریان بیشتر اخبار و فعالیت‌های این باشگاه قرار دهد.

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: در سال 89 شاهد انتشار نشریه «تراکتور پرچمی» بودیم که متاسفانه به دلیل مشکلات مالی این نشریه نتوانست روند انتشار خود را حفظ کند.

وی افزود: انتشار این نشریه با حمایت بازرگانی خسروی به‌عنوان حامی مالی صورت می‌گیرد و به عنوان ضمیمه یک نشریه محلی منتشر خواهد شد و امیدواریم با پیگیری‌هایی که از سال 89 انجام می‌گیرد نشریه اختصاصی باشگاه نیز مجوزهای لازم را کسب کند تا بتوان به صورت اختصاصی و مستقل نشریه مذکور چاپ و توزیع شود.

پخش اینترنتی بازی‌های تراکتورسازی

مدیر باشگاه تراکتورسازی از پخش اینترنتی بازی‌های این تیم در آینده نزدیک خبر داد.

جعفری گفت: هم‌اکنون امکان پخش بازی‌های اینترنتی تیم تراکتورسازی میسر شده است، اما ما به دنبال حامی مالی هستیم تا این امکان را به وجود بیاوریم که هواداران تیم تراکتورسازی در سراسر دنیا بتوانند بازی‌های این تیم را از طریق اینترنت تماشا کنند و این مهم برای نخستین بار در فوتبال ایران اتفاق خواهد افتاد. 

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول