اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل ارشاد قم:

3 نشریه به خانواده مطبوعات قم پیوست

خبرگزاری فارس: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فصلنامه‌های نامه قم، سپهر سیاست و نورالیقین به جمع نشریات استان قم پیوستند.

3 نشریه به خانواده مطبوعات قم پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم محمد خامه‌یار اظهار داشت: نشریه نامه قم به صاحب امتیازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و مدیرمسئولی سید مرتضی اسماعیلی‌طبا از هیئت نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار گرفت.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهار داشت: این نشریه به صورت فصلنامه با روش پژوهشی در زمینه فرهنگی منتشر می‌شود و گستره آن سراسری است.

وی افزود: قرار است این نشریه به زبان فارسی در قطع وزیری و به صورت مجله‌ای در قم منتشر شده و در اختیار مخاطبان سراسر کشور قرار بگیرد.

خامه‌یار عنوان کرد: فصلنامه سپهر سیاست به صاحب امتیازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم و مدیرمسئولی دکتر علی شیرخانی، با موضوع علوم سیاسی مجوز انتشار گرفت.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ابراز داشت: این نشریه به زبان فارسی منتشر شده و در تهران و قم توزیع می‌شود.

وی همچنین به صدور مجوز فصلنامه نورالیقین اشاره کرد و گفت: این نشریه به صاحب امتیازی مؤسسه نورالیقین و مدیرمسئولی خانم آل مرتضی با موضوع خبری، پژوهشی و اطلاع‌رسانی مجوز نشر گرفت.

خامه‌یار تصریح کرد: فصلنامه نورالیقین به زبان فارسی و عربی در قطع رحلی منتشر می‌شود و گستره آن سراسری است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول