اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

سطح 2 طرح پزشک خانواده نیازمند همکاری بیمه‌ها است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: اجرای سطح دو طرح پزشک خانواده، نیازمند تعامل و همکاری سازمان‌های متولی به‌ویژه بیمه‌ها در مراکز درمانی استان است.

سطح 2 طرح پزشک خانواده نیازمند همکاری بیمه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به آدرس اینترنتی http://www.zaums.ac.ir،  منصور شکیبا در نخستین جلسه شورای هماهنگی بیمه‌ها در سال 1391 اظهار داشت: اجرای سطح دو طرح پزشک خانواده، از ابتدای مرداد ماه امسال در استان سیستان‌وبلوچستان اجرایی می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر، مبلغ بدهی سازمان‌های بیمه‌گر به بیمارستان‌ها بیش از 220 میلیارد ریال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: برای رفع مشکلات باید جلسات مشترکی میان کارشناسان دانشگاه و سازمان‌های بیمه‌گر برگزار شود تا با رفع آن سیستان‌وبلوچستان در اجرای سطح دو طرح پزشک خانواده نیز همچون سطح یک، در کشور پیشگام باشد.

شکیبا همچنین از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی بخش ویژه VIP در بیمارستان علی‌ابن‌ابیطالب(ع) زاهدان خبر داد و از سازمان‌های بیمه‌گر خواست در راه‌اندازی این بخش با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همگام باشند.

رئیس شورای هماهنگی بیمه‌ها و رئیس بیمه خدمات‌درمانی سیستان‌وبلوچستان نیز در این جلسه گفت: سال گذشته، سازمان‌های بیمه‌گر در راستای اجرای طرح پزشک خانواده مبلغ 30 میلیارد ریال به مراکز درمانی شهرستان‌های کنارک و سراوان پرداخت کرده‌اند.

محمد صفدری افزود: با اعتباری که دولت برای اجرای سطح دو طرح پزشک خانواده پیش‌بینی می‌کند، پرداخت بیمه‌ها در مرحله دوم این طرح ملی نیز به خوبی عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد خدمات و دفترچه‌های بیمه و همچنین مراجعات به مراکز درمانی در سال 90 نسبت به سال گذشته افزایش داشته است بیان کرد: بدهی بیمه خدمات‌درمانی به بیمارستان‌ها، 12 میلیارد و 554 میلیون تومان است که با اختصاص اعتبارات سال 91 این بدهی‌ها تسویه حساب خواهد شد.

در ابتدای این جلسه، روسای بیمارستان‌ها و مدیران سازمان‌های بیمه‌گر به بیان برخی از مشکلات در ارتباط با عدم پرداخت به موقع بیمه‌ها و موانع پیش رو پرداختند و خواستار رفع این مشکلات شدند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول