اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

سیاست امام راحل بسترساز حرکت‌های بزرگ در جهان اسلام شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: سیاست امام راحل بسترساز حرکت‌های بزرگ شد و امروزه در جهان اسلام شاهد آن هستیم.

سیاست امام راحل بسترساز حرکت‌های بزرگ در جهان اسلام شد

 حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن تسلیت سالگرد رحلت امام‌خمینی به همه کسانی که در آزادی، آزادگی و رشد بالندگی نظام جمهوری اسلامی نقش دارند و به آن عشق می‌ورزند اظهار کرد: امام‌خمینی شخصیتی برجسته در طول تاریخ اسلام است.

مهدوی‌امین ادامه داد: تشکیل حکومت اسلامی امام راحل (ره) آرزوی همه پیامبران و ائمه‌صالحین بود که به رهبری ایشان درخت انقلاب ریشه گرفت.

وی با اشاره به بسترسازی امام (ره) برای تشکیل حکومت اسلامی افزود: امام خواست کاری زیر بنایی انجام دهد که بسترساز حرکت‌های بزرگ باشد برای رسیدن به این مهم از سال‌ها قبل با تربیت شاگردانی همانند شهید مطهری، شهید بهشتی، آیت‌الله خامنه‌ای و... حکومت را پایه‌گذاری کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مهم زندگی امام (ره) تشکیل حکومت اسلامی بود تصریح کرد: زندگی امام در بعد فرهنگی‌، اجتماعی و خانوادگی همواره برای همگان الگو است.

مهدوی گفت: سیاست‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران باعث تحول در سطح منطقه و حتی جهان شد که این اهداف بعد از امام توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی هدایت شد و هویت خود را در جهان نشان داد.

وی با بیان اینکه امام‌خمینی الگوی موفق دنیا است اظهار کرد: همه جای دنیا انقلاب را به نام امام‌خمینی می‌شناسند و ایشان را رهبر موفقیت‌های خود می‌دانند.

مهدوی ادامه داد: دشمنان نظام در هر جا رد‌ پایی از انقلاب اسلامی می‌بینند درصدد نابودی آن هستند در حال حاضر حضور این انقلاب را در کشورهای مصر‌، یمن و بحرین می‌بینیم.

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: دشمن ابتدا با جنگ نرم وارد می‌شود و وقتی نتیجه نمی‌گیرد جنگ سخت علیه کشورهای در حال انقلاب را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به الحاق بحرین به عربستان تصریح کرد: امروز شاهد سیاستی از دشمن و استکبار در جهان هستیم که در تاریخ بی‌سابقه است. چگونه امکان دارد که کشوری که سندش‌، هویتش و... به‌نام آل‌خلیفه به سادگی به اسم آل‌سعود درآید چنین چیزی را تاریخ هنوز ندیده است و نخواهد دید.

مهدوی در پایان گرفت: مسلمانان و آزاداندیشان مردم بحرین را تنها نخواهند گذاشت و از هویت آنها دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول