اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

پرداخت 7.1 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به کشاورزان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: افزون بر 7 میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات یارانه‌ای دولت بین کشاورزان این استان توزیع شد.

پرداخت 7.1 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به کشاورزان چهارمحال و بختیاری

خسرو عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها دولت بسته‌های حمایتی به‌منظور حمایت از فعالان کشاورزی و دامداری در نظر گرفته بود تا با تخصیص این بسته حمایتی کشاورزان و فعالان این بخش از افزایش قیمت‌ حامل‌های انرژی آسیب کمتری ببینند.

وی افزود: بر همین اساس افزون بر ه7میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات یارانه‌ای دولت بین کشاورزان این استان توزیع شد.

عبداللهی نرخ سود این تسهیلات بانکی را هفت درصد اعلام و افزود: بازپرداخت این تسهیلات در بازده زمانی پنج ساله در نظر گرفته شده است.

معاون برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بهینه‌سازی تولیدات کشاورزی را از مهم‌ترین اهداف تخصیص این تسهیلات برشمرد و گفت: هدفمندی یارانه‌ها و آزادسازی قیمت حامل‌های انرژی با هدف افزایش سطح کیفی تولیدات کشاورزی و جلوگیری از هدر رفت انرژی در کشور اجرایی می‎‏شود.

وی در ادامه با اشاره به طرح خرید گاو‌های شیرده در سطح استان، گفت: بهبود نژاد گاوهای شیرده در استان ارتقای سطحی کیفی تولیدات دامی این استان را به دنبال خواهد داشت.

عبداللهی اضافه کرد: کاهش شمار گاوهای شیرده با نژاد خوب موجب شده است تا سطح کیفی فرآورده‌های دامی در این استان کاهش یابد که این مسئله دامداران را با مشکلاتی مواجه ساخته است.

وی خاطرنشان کرد: با بهبود نژادهای گاوهای شیرده فرآورده‌های دامی این استان با کیفیت مطلوب‌تر تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول