اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان اردویی سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

بازدید 3 هزار زائر چهارمحال و بختیاری از مناطق جنگی

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه چهارمحال و بختیاری از اعزام 3 هزار نفر از زائران استان چهارمحال و بختیاری به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور خبر داد.

بازدید 3 هزار زائر چهارمحال و بختیاری از مناطق جنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن قلعه‌ای بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی اعزام زائران به مناطق عملیاتی، اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده، اعزام 3 هزار نفر از علاقه‌مندان استان به بازدید از مناطق عملیاتی استان‌های کردستان، کرمانشاه و آذربایجان‌غربی از اول تیر ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی، اعزام راوی، مداح و روحانی به همراه هر کاروان پیش‌بینی شده است.

قلعه‌ای در ادامه همچنین با اشاره به اعزام زائران مرقد امام خمینی (ره)، افزود: تاکنون مقدمات اعزام 11 هزار نفر زائر از استان چهارمحال و بختیاری به مرقد امام (ره) برای شرکت در مراسم ارتحال ایشان فراهم شده است.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام امام خمینی (ره)، زنده نگه داشتن آرمان‌های شهدا و ارزش‌های ناب اسلام محمدی (ص) است.

قلعه‌ای اظهار داشت: شکوه و عظمت مراسم رحلت ملکوتی حضرت امام (ره) تمام جهانیان را متوجه حقانیت راه امام و اندیشه‌های والای آن مرجع و زعیم عالیقدر می‌سازد.

وی افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده زمینه اعزام و اسکان زائران مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فراهم شده و امسال 11 هزار و 500 نفر از هم استانی‌های عزیز در این مراسم باشکوه شرکت می‌کنند.

قلعه‌ای در ادامه با اشاره به توطئه‎‌های دشمنان در راستای دستیابی به اهداف شوم و استعمارگرانه خود، گفت: دشمنان هر چه تلاش کنند نخواهند توانست به اهداف شوم خود دست پیدا کنند، ‌آنان در نظر دارند تا با توطئه‌های گوناگون نظام مقدس جمهوری اسلامی را دچار خدشه کنند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول