اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین‌زهرا تاکید کرد

هزینه دقیق اعتبارات برای اثر‌بخشی فعالیت‌های هنری

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: باید با هزینه دقیق اعتبارات در راستای اثر‌بخشی برنامه‌ها و فعالیت‌‌های هنری تلاش کرد.

هزینه دقیق اعتبارات برای اثر‌بخشی فعالیت‌های هنری

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا مصطفی شاه‌محمدی عصر امروز در مراسم دیدار با جمعی از هنرمندان و فرهنگیان شهرستان بویین‌زهرا که در سالن اجتماعات فرمانداری بویین‌زهرا برگزار شد، با بیان اینکه هنر همواره از جایگاه ویژه‌ای در دین مبین اسلام برخوردار است، اظهار کرد: هنرمندان وظیفه دارند که با زبان شیرین هنر تعالیم و آموزه‌های دینی را به مردم  به ویژه اقشار گسترده نسل جوان منتقل کنند.

وی با ابراز امید‌واری از فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده در طول سال‌های اخیر در زمینه امور هنری و فعال‌سازی حوزه‌های گوناگون فرهنگی افزود: باید با دو چندان کردن برنامه‌ها و کارهای زیر‌بنایی و اساسی در زمینه ترویج فرهنگ و هنر اسلامی سبب تعالی و رشد هر‌چه بیشتر مفاهیم و ارزش‌های دینی و عقلی در جامعه شویم.

معاون فرماندار بویین‌زهرا با اشاره به ضرورت گسترش و تقویت برنامه‌های هنری مانند تئاتر و خوشنویسی در مراکز و محیط‌های اجتماعی برای جوانان تصریح کرد: برنامه‌ریزی درست و صرف دقیق اعتبارات می‌تواند نقش بسیاری در رواج و اثر‌گذاری فعالیت‌های هنری در سطح کشور داشته باشد.

شاه‌محمدی اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مدون از سوی دولت در راستای ترویج همگانی فرهنگ و هنر در میان شهروندان را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: زمینه کار فرهنگی قطعا با تلاش و همت مضاعف بدست می‌آید.

وی با بیان اینکه هنر در همه حال برای انسان‌ها می‌تواند راهگشا باشد، تصریح کرد: روح هنر همیشه در جامعه سبب سر زندگی و ایجاد تکاپو و نشاط برای ادامه زندگی می‌شود.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا لزوم کیفی‌تر کردن برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی در جامعه را موجب گرایش بیشتر جوانان دانست و بیان کرد: همکاری و تعامل هنرمندان با نهاد‌های گوناگون در پیشبرد توسعه فرهنگی و هنری در سطح کشور بسیار تأثیر‌گذار و همچنین نتیجه‌بخش است.

شاه‌محمدی اضافه کرد: دولت باید با پشتیبانی زیاد زمینه رضایت هر‌چه بیشتر از هنرمندان را در کشور فراهم کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در زمینه نشر و توزیع کتب و آثار هنری اقدامات مؤثری در بخش‌های شش‌گانه این شهرستان انجام شده است، تأکید کرد: باید از تمام توانمندی‌ها و نیرو‌ها برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در بویین‌زهرا استفاده کنیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول