اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

احداث مجتمع بزرگ فرهنگی هنری عسلویه با 90 میلیارد ریال اعتبار

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از احداث مجتمع بزرگ فرهنگی هنری عسلویه با 90 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

احداث مجتمع بزرگ فرهنگی هنری عسلویه با 90 میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدانشناس بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های فرهنگی و هنری در عسلویه اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری باید تقویت شود و مسئولان باید امکانات و تجهیزات لازم را در اختیار جوانان قرار دهند.

وی افزود: دشمنان با تهاجم فرهنگی به دنبال تضعیف نظام هستند که برای غلبه بر دشمن باید تقویت زیرساخت‌های فرهنگی را در دستور کار قرار دهیم.

فرماندار کنگان از احداث مجتمع بزرگ فرهنگی هنری عسلویه با 90 میلیارد ریال اعتبار خبر داد و خاطر نشان کرد: احداث این مجتمع بزرگ و چندمنظوره گامی در راستای جذب جوانان بومی منطقه به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری است.

یزدانشناس تصریح کرد: باید فضا و امکانات را بیشتر کنیم تا جوانان بهره کافی و وافی را ببرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان نیز با ارائه گزارشی از چگونگی پیشرفت طرح‌های فرهنگی در شهرستان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین و کلان‌ترین پروژه‌های فرهنگی استان بوشهر احداث ساختمان مجتمع فرهنگی هنری عسلویه بوده که با بیش از 9 میلیارد تومان در مدرن‌ترین نوع اجرا شده است.

حسن مختارزاده افزود: نظارت مشاوران طرح به طور جد و تامین اعتبارات لازم برای حمایت کار بوده که باید به شیوه‌های مختلف انجام گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان با اشاره به وضعیت ساختمان کتابخانه عمومی شهر نخل تقی، پیشرفت پروژه را به دلیل مشکلات مالی پیمانکار مناسب ندانست و بیان کرد: مراتب از طریق شهرستان و استان به صورت اولویت پیگیری می‌شود.

مختارزاده گفت: در سال 90 با همکاری فرمانداری، شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و اداره امور کتابخانه‌ها، طرح‌های کتابخانه عمومی شهر کنگان و عسلویه به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: همچنین اعتبارات لازم برای احداث کتابخانه عمومی در سیراف، تکمیل کتابخانه عمومی نخل تقی، راه‌اندازی کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان در عسلویه و آغاز به کار پلاتو نمایش در مجتمع ارشاد شهرستان نیز انجام شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول