اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا خبر داد:

اختصا‌ص اعتبار‌ ویژه برای عمران روستاهای بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌بویین‌زهرا از ‌اختصا‌ص اعتبار‌ ویژه و فراوان برای عمران روستاهای بویین‌زهرا در سال جاری خبر داد.

اختصا‌ص اعتبار‌ ویژه برای عمران روستاهای بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، ابوالفضل طاهرخانی عصر امروز در حاشیه بازدید از روستاهای بخش آوج ‌گفت: توجه ویژه و جدی‌ مسئولان به روستاها و مناطق محروم در سطح استان‌ها موجب می‌شود که پیشرفت و توسعه کشور در عرصه سازندگی جهش بیشتری به خود بگیرد.

وی افزود: همه مسئولان و متولیان سازندگی در کشور موظف هستند که با سرکشی از روستاها و نقاط دور افتاده زمینه رضایت‌مندی و رفع مشکلات روستائیان را فراهم کنند.

فرماندار بویین‌زهرا با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر توجه ویژه و مداومی به عرصه سازندگی و عمران در روستاها شده است، تصریح کرد: تلاش برای خدمات‌رسانی به محرومان و  افراد ساکن در نقاط دور افتاده موجب رضایت خداوند و مردم می‌شود.

طاهر‌خانی لزوم اختصاص اعتبارات بیشتر برای حمایت از کشاورزان و کار‌آفرینان در روستاها را بسیار مهم و ضروری دانست و بیان کرد: حمایت و پشتیبانی هر‌چه بیشتر و قوی‌تر از روستائیان سبب این می‌شود که کشور در عرصه‌های زیادی به خود‌کفایی و بی‌نیازی دست پیدا کند.

وی اضافه کرد: اگر دست‌اندرکاران و متولیان حوزه عمرانی و زیربنایی در شهر‌ها نسبت به پیگیری و توجه به امر عمرانی در روستاها و مناطق دور‌افتاده اهتمام بیشتری داشته باشند، قطعا میزان پیشرفت و توسعه کشور در زمینه‌های گوناگون افزایش یافته و مردم از رفاه بیشتری برخوردار می‌شوند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با ارائه آماری پیرامون روند ساخت و ساز عمرانی و زیر‌بنایی در بخش‌های مختلف شهرستان بویین‌زهرا اظهار کرد: در سال گذشته با همکاری و تعامل بخشداری‌ها و ادارات دیگر چندین پروژه و طرح عمرانی در بخش‌های شش‌گانه شهرستان بویین‌زهرا به مرحله اتمام و بهره‌برداری رسید.

طاهر‌خانی با اشاره به تخصیص بودجه ویژه و فراوان در سال جاری برای سازندگی و آبادانی در روستاها و نقاط محروم این شهرستان عنوان کرد: از تمام توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در راستای ارتقای سطح رفاه و کاهش مشکلات شهروندان و به ویژه روستاییان استفاده می‌کنیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از مسئولان و رؤسای بخش آوج در ارائه خدمات ارزنده به شهروندان و به ویژه صنعتکاران و کشاورزان این بخش تأکید کرد: قطعا با همت، اراده و عزم پولادین ملت و مسئولان در آینده‌ای نزدیک شاهد اوج اقتدار و افتخار‌آفرینی‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف هستیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول