اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جیرفت خواستار شد

3 میلیارد تومان اعتبار برای صنعتی کردن کشتارگاه

خبرگزاری فارس: شهردار جیرفت گفت: برای صنعتی کردن کشتارگاه جیرفت به حداقل 3 میلیارد تومان اعتبار نیازمند هستیم که همکاری بخش خصوصی را می‌طلبد.

3 میلیارد تومان اعتبار برای صنعتی کردن کشتارگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، امان‌الله مختاری بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت در شهرستان جیرفت اظهار داشت: علاوه بر مسئول کشتارگاه جیرفت دو نگهبان و یک روحانی برای انجام اعمال ذبح شرعی در این مکان مستقر هستند.

وی هزینه این کشتارگاه را ماهانه 5 میلیون تومان ذکر کرد و افزود: در شهر جیرفت 14 قصاب در حال فعالیت هستند که از امکانات مناسبی برای این کار برخوردار نیستند.

مختاری با اشاره به اینکه ذبح دام در این کشتارگاه اکنون به صورت سنتی انجام می‌گیرد، تصریح کرد: برای صنعتی کردن این مکان حداقل به 3 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه به دلیل عدم اعتبار کافی نتوانستیم، کاری در این زمینه انجام دهیم، ابراز داشت: در همین راستا برای به روز کردن امکانات و تجهیزات کشتارگاه نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هستیم.

مختاری با اشاره به وضعیت چوبداران حاشیه رودخانه هلیل‌رود عنوان کرد: برای جمع‌آوری چوبداران این منطقه میدانی به مساحت 3 هزار و 600 مترمربع توسط شهرداری احداث شده است.

شهردار جیرفت گفت: با وجود تمام این هزینه‌ها هیچ استقبالی از طرف چوبداران برای استقرار در این مکان صورت نگرفته است.

مختاری بیان داشت: با این حال تا یک ماه آینده با فراهم کردن تجهیزات ضروری این میدان زمینه را برای استقرار این افراد فراهم می‌کنیم تا با همکاری نیروی انتظامی به این میدان منتقل شوند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول