اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار لنده:

اعتبارات بخش حوادث کهگیلویه و بویراحمد این‌بار عادلانه توزیع شد

خبرگزاری فارس: شهردار لنده با تقدیر از عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: توزیع اعتبارات بخش حوادث این استان اکنون سمت و سویی عدالت‌محور و فارغ از نگاه منطقه‌ای است.

اعتبارات بخش حوادث کهگیلویه و بویراحمد این‌بار عادلانه توزیع شد

لطف‌الله آهنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده با اشاره به نحوه توزیع اعتبارات بخش حوادث استان در گذشته گفت: آنچه در سال 90 نظرها را به خود معطوف داشته توزیع اعتبارات بخش حوادث در سطح استان بوده که سمت و سویی عدالت‌محور داشته است.

آهنجان با بیان اینکه این موضوع در نوع خود اتفاقی کم‌نظیر است یادآور شد: نگاه مثبت استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بخش عمران شهری و پذیرفتن این واقعیت که عمده جمعیت هر شهر و بخشی در مرکز شهرها و بخش‌ها زندگی می‌کنند، این جهت‌گیری را در استان رقم زده است.

وی افزود: تمرکز جمعیت در بخش شهری نیازمند رفاه و آسایش بوده که مورد توجه جدی استاندار محترم قرار گرفته است.

شهردار لنده با تأکید بر عادلانه توزیع شدن اعتبارات بخش حوادث گفت: توزیع اعتباراتی که در بخش حوادث سال 90 صورت گرفته شهرها را به کارگاه عمرانی مبدل و خسارات ناشی از سیلاب و بارندگی بی‌سابقه سال گذشته را تا حدود قابل توجهی جبران کرده و این روند نیز ادامه دارد.

آهنجان خطاب به مردم لنده تاکید کرد: آنچه در یک سال عمرانی به این شهر اختصاص یافته با اعتبارات اختصاص یافته در شش سال گذشته برابری کرده و آثار مثبت و ملموس آن در شهر قابل مشاهده و ملموس است.

وی یادآور شد: از بودجه اختصاص یافته برای ایجاد سد خاکی شمال شهرک شهید رجایی، ایجاد دیوار حائل و سیل‌بند آبریز (طوف) شیتاب، هدایت آب‌های سطحی در پائین شهر و رفع مشکلات باغداران و کشاورزان و جدول‌کشی و هدایت آب‌های سطحی شهرک فجر استفاده شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه نمی‌توان گفت در سطح شهر لنده مشکلی وجود ندارد، افزود: در روزهای آتی روکش آسفالت معابر اصلی شهر که در سال گذشته آسیب دیده انجام می‌شود.

شهردار لنده با بیان اینکه شهرداری درصدد ایجاد شهری ایمن برای شهروندان لنده‌ای است، گفت: ما برای ایجاد شهری ایمن نیازمند احداث سالن بحران، ادامه دیوارکشی سیل بند شمال شهر، شیب‌بندی و بهسازی کف سیل‌بند، جدول‌کشی معابر شهرک‌های جدید سرآسیاب و فجر که به تازگی به شهر الحاق شده‌اند هستیم که جز با همراهی و همدلی مردم و مسئولان در سطح استان و شهر لنده امکان‌پذیر نمی‌باشد.

آهنجان از همراهی و همدلی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و همه مدیران استانی و بخشدار لنده و اعضای شورای اسلامی این شهر برای همکاری با شهرداری قدردانی و تشکر کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول