اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

تقاطع غیرهمسطح کمربندی شوشتر اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: تقاطع غیر همسطح کمربندی شوشتر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

تقاطع غیرهمسطح کمربندی شوشتر اجرا می‌شود

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: تقاطع غیرهمسطح کمربندی شهرستان شوشتر در سال‌جاری در دستور کار شهرداری قرار گرفته و امور زیربنایی این مهم نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در این باره باید ابتدا مطالعات طرح انجام شود، تأکید کرد: در این باره مناقصه‌ای برگزار شده است و شرکتی معتبر برای مطالعه این فاز از اجرای تقاطع غیرهمسطح نیز مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این تقاطع غیر همسطح نیازمند اعتبار زیادی است، افزود: برای اجرای این تقاطع غیرهمسطح نیازمند اعتبار 30 الی45 میلیارد ریالی هستیم و به این دلیل باید استانداری خوزستان در این باره با شهرداری همکاری کند و قول‌های مساعدی نیز در این باره اخذ شده است.

دُر با اشاره به اینکه شرکت در نظر گرفته شده در حال مطالعه مسیر این تقاطع است، تأکید کرد: قرار شده است مطالعات این طرح با اعتبار 300 میلیون ریالی انجام شود که شهرداری تعهد پرداخت این اعتبار را داده است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های زیرساخت شوشتر باید با شرکت در نظر گرفته شده همکاری لازم را داشته باشند، افزود: شرکت در نظر گرفته شده برای این کار نیازمند نقشه جامع تأسیسات زیرزمینی این منطقه است تا بتواند در این باره نقشه‌های اجرایی دقیقی ارائه کند.

شهردار شوشتر خاطر نشان کرد: شهرداری شوشتر آمادگی کامل دارد تا در اسرع وقت پس از مشخص شدن مطالعات این طرح مناقصه لازم را برای تعیین پیمانکار این پروژه بزرگ برگزار کند.

وی افزود: شهرداری شوشتر در سال‌91 تلاش دارد تا پروژه‌های بزرگی را در دستور کار قرار دهد که تقاطع غیر همسطح خیابان کمربندی شوشتر یکی از این پروژه‌ها به شمار می‌آید.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول