اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار قم خبر داد

110 روز تا پایان پروژه تقاطع غیر همسطح 72 تن

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار قم از پایان عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح 72 تن تا 110 روز دیگر خبر داد.

110 روز تا پایان پروژه تقاطع غیر همسطح 72 تن

رضا دلاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم میدان 72 تن قم را یکی از گره‌های ترافیکی این شهر دانست و در این رابطه افزود: این میدان یکی از مشکلات ترافیکی شهر مقدس قم بود که با برنامه‌ریزی دقیق سعی در برطرف کردن آن داریم.

وی با بیان اینکه برای ساماندهی میدان 72 تن طرح‌های مختلفی مورد بررسی قرار گرفت اظهار داشت: هم‌اکنون پروژه غیرهمسطح میدان 72 تن در دست اقدام است به شکلی که این دارای سه باند و سه سطح خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار قم در ادامه با اشاره به وجود زیرگذر و روگذر در تقاطع غیرهمسطح میدان 72 تن بیان کرد: یکی از سطوح این پروژه، زیرگذر آن است که شامل کمربندی مسیر اراک به کاشان و بالعکس بوده و هزار و 400 متر نیز طول دارد.

وی با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان 72 تن یک مسیر همسطح نیز دارد عنوان کرد: برای ورود به داخل شهر و دسترسی به حومه شهر مقدس قم، مسیر همسطح میدان 72 تن در نظر گرفته شده است که موجب کنترل بار ترافیکی ورودی شهر مقدس قم خواهد شد.

دلاوری در ادامه با اشاره به رمپ جهتی پروژه غیر همسطح میدان 72 تن اظهار داشت: رمپ جهتی تقاطع غیر همسطح میدان 72 تن با 450 متر طول، دستیابی مسیر اراک به تهران و کاشان را میسر خواهد کرد که این موضوع نیز بار ترافیکی ورودی شهر مقدس قم را کاهش خواهد داد.

وی با بیان اینکه پروژه غیرهمسطح میدان 72 تن تاکنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، مدت زمان پایان این پروژه را اوایل تابستان سال 91 دانست و در این رابطه افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها 110 روز دیگر تا پایان پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان 72 تن زمان باقی مانده است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول