اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس آماده بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز از پایان ساخت تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس پس از مدت‌ها تاخیر در بهره‌برداری آن خبر داد.

تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس آماده بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز علیرضا پاک فطرت صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراسم افتتاح رسمی پروژه‌های شهرداری با حضور مردم و به دست خودشان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: این پروژه آماده بهره‌برداری است و تا چند روز آینده به طور رسمی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

پاک فطرت با اشاره به اینکه در این پل 550 متری بیش از هزار تن آهن به کار رفته است افزود: هزینه اجرای این پروژه را با توجه به تملک و آزادسازی مسیر بیش از 200 میلیارد ریال است.

شهردار شیراز افزود: این پل در کنار جابه‌جایی مناسب ترافیک، منظر مناسب شهری را به وجود آورده که به طور قطع ارزش افزوده مناسبی برای منطقه به دنبال دارد.

وی به ساخت بوستان 7 هزار متر مربعی دفاع مقدس در ضلع غربی پل اشاره و تصریح کرد: به طور قطع این بوستان در این نقطه از شهر به دلیل ایجاد چشم‌انداز و مبلمان مناسب شهری با محوریت آرامگاه آبش خاتون، بانوی حاکم قرن هفتم هجری فارس و با توجه ویژه سازمان میراث فرهنگی، به یک قطب جدید جاذب سفر تبدیل می‌شود.

به گزارش فارس، تا چند روز آینده شاهد افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن بیش از 500 میلیارد ریال پروژه با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و شهروندان شیرازی هستیم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول