اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خبر داد

بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح 72 تن در نیمه اول امسال

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: تقاطع غیرهمسطح 72 تن تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح 72 تن در نیمه اول امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور از برخی پروژه‌های عمرانی استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرایی آنها قرار گرفت.

وی در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح 72 تن با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه در تسهیل در عبور و مرور جاده‌ای به ویژه در ایام خاص سال خاطر نشان کرد: این تقاطع در چهارراه مواصلاتی کشور قرار گرفته و عملیات اجرایی آن با استفاده از بهترین مصالح و فناوری‌های نوین به سرعت در حال انجام است.

استاندار قم با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه تاکنون بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا نیمه اول سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد اظهار داشت: امیدواریم این پروژه مهم هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مجاوران و زائران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران قرار گیرد.

وی همچنین خواستار مستندسازی از مراحل عملیاتی اینگونه پروژه‌های عمرانی ارزشمند و ماندگار شد و گفت: زیباسازی، اجرای فضای سبز مناسب و حفظ هارمونی در نمای ظاهری در اجرای پروژه تقاطع 72 تن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

موسی‌پور همچنین از پروژه ساماندهی آرامستان وادی‌السلام بازدید و بر تسریع در اجرای عملیات این پروژه عمران شهری تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مقبره شهدای والامقام در وادی‌السلام نیازمند طراحی‌های ویژه و مناسب است خاطر نشان کرد: در اجرای عملیات این پروژه باید ایجاد فضای مناسب برای استراحت زائران و احداث سرویس‌های بهداشتی نیز مدنظر قرار داشته باشد.

استاندار قم تصریح کرد: فاز اول پروژه ساماندهی آرامستان وادی‌السلام به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید و فاز دوم آن نیز آغاز شده و با جدیت در حال پیگیری است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول