اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

تقاطع غیر همسطح میدان 72 تن تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: پروژه تقاطع غیر همسطح میدان 72 تن که در سه شیفت مشغول کار بوده تیرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

تقاطع غیر همسطح میدان 72 تن تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور به همراه معاونین و شهردار از چند پروژه مهم عمران شهری در قم بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت این طرح‌ها قرار گرفت.

وی در ابتدا از عملیات اجرایی پروژه‌های ادامه تونل غدیر و تقاطع سه سطحه نهم دی، بازدید کرد و با بیان اینکه روند اجرای این دو پروژه مهم شهری راضی‌کننده نیست بر لزوم تلاش و جدیت مجریان طرح در راستای سرعت دادن به اجرا و تکمیل پروژه تاکید کرد.

استاندار قم با اشاره به اینکه تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های یاد شده تأثیر بسزایی در بازگشایی گره‌های ترافیکی هسته مرکزی شهر و زیباسازی منظر شرقی حرم مطهر خواهد داشت گفت: پیشرفت پروژه باید بر اساس یک برنامه زمانبندی مشخص به صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه رصد و پیگیری شود.

وی در ادامه از پروژه بازگشایی امتداد بلوار شهید روحانی بازدید کرد و با اشاره به نقش و اهمیت اجرای این طرح تصریح کرد: اجرای این پروژه علاوه بر تسهیل و روان‌سازی عبور و مرور این بخش از شهر به احیای بافت‌های فرسوده شهری نیز کمک خواهد کرد.

موسی‌پور با تاکید بر لزوم سرعت دادن به روند اجرا و رفع موانع و مشکلات این طرح افزود: تملک و اجرای فاز اول طرح در شش ماه اول امسال به پایان می‌رسد.

وی همچنین به منظور بررسی روند اجرایی شدن مصوبات بازدید قبلی خود، به محلات محروم نوبهار و دروازه ری رفت و با حضور در بوستان شهدای نوبهار از کتابخانه عمومی در حال احداث این محل و طرح ساماندهی بقعه تاریخی شیخ اباصلت بازدید کرد.

استاندار قم با اشاره به اجرایی شدن مصوبات بازدید سال 89 گفت: عملیات عمرانی این بقعه تاریخی از جمله کف‌سازی و سنگ فرش محوطه داخلی این مکان در دست اجرا بوده و با اتمام تملک و تعریض ساماندهی این مکان به پایان خواهد رسید.

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه طرح‌های عمرانی استان با تلاش و جدیت در حال اجراست از اتمام چند طرح مهم عمرانی در سال جاری خبر داد و گفت: پروژه تقاطع غیر هم‌سطح میدان 72 تن از جمله این طرح‌ها است که در سه شیفت مشغول کار بوده و تیرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

موسی‌پور همچنین به زمان نهایی تکمیل سایر پروژه‌های مهم استان از جمله پروژه انتقال آب قم اشاره و تصریح کرد: با تامین به موقع اعتبارات مورد نیاز و اجرای بخش‌های تکمیلی پروژه از جمله ساخت سد کوچری و سایر بخش‌های ضروری این طرح تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین از رشد چشمگیر اعتبارات عمرانی استان در سال جاری خبر داد و گفت: سرعت دادن به روند اجرا و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام مهم استان از جمله فاز اول مونوریل، شش خطه کردن راه قم- گرمسار و انتقال آب اولویت اصلی در تخصیص این اعتبارات خواهد بود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول