اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر خبر داد

تصویب طرح مطالعات تقاطع غیرهمسطح خیابان امام شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر شوشتر از تصویب طرح مطالعات تقاطع غیرهمسطح خیابان امام خمینی (ره) شهرستان شوشتر در شورای شهر خبر داد.

تصویب طرح مطالعات تقاطع غیرهمسطح خیابان امام شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلام سلطانیان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: با بهره‌برداری از پل شطیط مردم برای تردد در خیابان کمربندی امام خمینی (ره) شوشتر دچار مشکلاتی هستند که برای رفع این مشکلات نیازمند یک تقاطع غیر هم‌سطح هستیم.

وی افزود: برای اجرای این تقاطع غیر هم‌سطح در این خیابان نیازمند طرح مطالعات هستیم که شورای شهر شوشتر با گرفتن مشاور و آغاز طرح مطالعات این تقاطع مواقفت کرده است.

سلطانیان با اشاره به اینکه آغاز طرح مطالعات این طرح نیازمند هزینه است، خاطرنشان کرد: برای مطالعات این طرح قرار شده است که هزینه‌های مورد نیاز از بودجه جاری شهرداری شوشتر تامین شود.

وی با اشاره به اعتبار مورد نیاز برای این طرح مطالعاتی بیان کرد: برای این کار در شورای شهر شوشتر 500 میلیون ریال مصوب شده است.

این عضو شورا شهر شوشتر تاکید کرد: در این طرح مطالعاتی قرار است نحوه اجرا، برآورد هزینه و سازه مورد نیاز این تقاطع بررسی و به شهرداری شوشتر ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه در حال رایزنی برای تامین اعتبار هستیم که باید در این باره اعضای شورای شهر از همه توان خود استفاده کنند.

در روزهای جاری لایحه بودجه سال91 شهرداری شوشتر در شورای شهر در حال بررسی است و به این دلیل بررسی و رفع مشکلات شهر در بودجه سال91 بسیار مورد توجه است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول