اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید استاندار قم از پروژه تقاطع غیر هم‌سطح میدان 72 تن

خبرگزاری فارس: استاندار قم به همراه معاون عمرانی و مدیرکل راه و شهرسازی استان از روند اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر هم‌سطح میدان 72 تن بازدید کرد.

بازدید استاندار قم از پروژه تقاطع غیر هم‌سطح میدان 72 تن
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور در این بازدید ابتدا با حضور در محل کارگاه ضمن استماع گزارش ارائه شده از سوی مجری و مشاور طرح، نقشه‌های فنی و طراحی‌های در نظر گرفته شده برای معماری ابنیه‌ها و سازه‌های پروژه را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم برای چگونگی اجرا و انتخاب طرح‌های مناسب را صادر کرد.

وی در این بخش توجه به کیفیت و زیبایی معماری پروژه را ضروری دانست و تصریح کرد: طراحی‌های پروژه از جمله دیواره‌های داخلی زیرگذر‌ها و روگذرهای طرح باید متناسب با  هویت و معماری باشد.

موسی‌پور با اشاره به حجم بالای خودروهای عبوری از این مسیر و نقش محوری این تقاطع در ساماندهی ترافیک برون شهری به ویژه در ایام پیک سفرها خاطر نشان کرد: برای رفاه حال مسافران و تسهیل تردد خودروها باید بخش‌هایی از پروژه تا پایان سال آماده بهره‌برداری شود.

استاندار قم با تاکید بر لزوم سرعت دادن به روند اجرای طرح گفت: عملیات اجرایی این پروژه باید با جدیت پیگیری و در موعد مقرر تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

عملیات اجرایی ساخت پروژه مهم تقاطع غیر هم‌سطح میدان 72 تن با هدف ساماندهی و حل معضل ترافیک این مسیر از تیر ماه 90 آغاز شده و قرار است طی یک سال عملیات اجرایی به پایان برسد.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول