اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان صورت می‌گیرد

تخصیص 30 میلیارد تومانی برای اجرای 3 تقاطع غیر همسطح

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی شهردار همدان گفت: برای اجرای سه تقاطع غیر همسطح در همدان 30 میلیارد تومان اعتبار به آنها اختصاص می‌یابد.

تخصیص 30 میلیارد تومانی برای اجرای 3 تقاطع غیر همسطح

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، موسی رسولی عصر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال جاری 88 میلیارد تومان بودجه عمرانی در اختیار معاونت عمرانی قرار دارد، افزود: در سال جاری 62 درصد افزایش بودجه در شهرداری داشتیم.

وی بیان کرد: پروژه‌های کلان بنا بر حسب ضرورت حجم زیادی دارد و درآمد شهرداری زیاد است اما نیازها فراوان است و در بخش عمرانی محدودیت تخصیص اعتبار داریم.

معاون فنی و عمرانی شهردار همدان در خصوص فازهای بعدی تقاطع غیر همسطح فرهنگیان نیز گفت: اجرای فازهای بعدی تقاطع فرهنگیان با مسدود کردن سایر خیابان‌های اطراف محقق می‌شود که دو لوپ فاز 2 این پل در یک ماه آینده افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال برای پوشش و دیواره‌کشی رودخانه‌ها 3 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی می‌شود، افزود: امسال همزمان در 10 نقطه شهر دیواره‌سازی و پوشش رودخانه انجام می‌شود.

رسولی در خصوص مدت زمان اجرای سه تقاطع غیر هم‌سطح در سال جاری اظهار کرد: تقاطع غیر هم‌سطح تختی و خواجه رشید قرار است هشت ماهه انجام شود اما تقاطع آیت‌الله نجفی یک ساله انجام نمی‌شود چرا که حجم کار بالاست و در چند فاز انجام می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای این سه تقاطع حدود 30 میلیارد تومان هزینه در بر دارد که به لحاظ ریالی و ترافیکی از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون فنی و عمرانی شهردار همدان یادآور شد: دیواره‌سازی رودخانه شهرک بهشتی نیز انجام شده و اگر تاکنون پایان نیافته به علت اختلاف نظر در چگونگی طراحی آن است که تا پایان فصل کاری هم پوشش و دیواره‌سازی انجام می‌شود.

وی در خصوص اجرای پروژه پارکینگ سینا نیز گفت: این پارکینگ با اعتباری حدود 6 میلیارد تومان آغاز و به صورت اسکلت پیش ساخته است که 60 درصد فونداسیون آن ریخته شده و در 9 طبقه ساخته می‌شود.

رسولی در خصوص وجود نواقصی در اجرای پل پژوهش، ضمن رد این مطلب بیان کرد: 70 تا 80 متر طول رمپ‌ها در این پروژه طولانی شد که هزینه اضافی را بر دوش شهرداری داشت پس وجود نقش در این پروژه امکان ندارد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول