اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت می‏گیرد؛

راه‏اندازی مجتمع خدماتی سیدالشهدا (ع) در کربلای معلی

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران از تکمیل و راه‏اندازی مجتمع خدماتی سیدالشهدا (ع) در کربلای معلی در سال جاری خبر داد.

راه‏اندازی مجتمع خدماتی سیدالشهدا (ع) در کربلای معلی
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا فداکار عصر جمعه در حاشیه همایش عتبات عالیات استان تهران که با حضور ائمه جمعه نقاط مختلف این استان و فرمانداران شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این مجتمع خدماتی در زمینی به مساحت 2 هزار و 520 مترمربع، زیربنایی بالغ بر 13 هزار و 400 متر مربع و در پنج طبقه در حال احداث است.
وی ادامه داد: مجتمع خدماتی سیدالشهدا (ع) در کربلای معلی با پیشرف فیزیکی قابل ملاحظه‏ای از سال 1385 آغاز شده و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان در محل شارع‏العباس خیابان باب‏الخان ساخته می‏شود.
فداکار با اشاره به کاربری‏های طبقات مختلف این مجموعه خدماتی خاطرنشان کرد: طبقه همکف این مجموعه در مساحتی بالغ بر 2 هزار و 480 مترمربع شامل وضوخانه، سرویس‏های بهداشتی، تاسیسات رفاهی و تصفیه‏خانه فاضلاب خواهد بود.
دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران ادامه داد: طبقه دوم در مساحتی بالغ بر 2 هزار و 623 مترمربع کاربری‏هایی نظیر درمانگاه مجهز، حسینیه و آشپزخانه‏ای با ظرفیت آماده‏سازی 6 هزار پرس غذا در نظر گرفته شده است.
وی افزود: طبقه نخست در مساحتی بالغ بر 2 هزار و 623 مترمربع شامل غذاخوری بانوان و آقایان با ظرفیت یک هزار و 20 صندلی و غذاخوری تشریفات با ظرفیت 480 صندلی است.
فداکار ادامه داد: طبقه دوم از کلاس‏های آموزشی به مساحت 700 مترمربع، 520 صندلی، 16 کلاس، آمفی‏تئاتر، کتابخانه و بخش‏های مدیریتی برخوردار است.
دبیر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران متذکر شد: طبقه سوم به سوئیت این مجموعه شامل واحدهای یک تا شش تخت‏خوابه، 38 سوئیت و 91 تخت خواب اختصاص خواهد داشت.
این مسئول در پایان اذعان داشت: طبقه انتهایی نیز به مرکز رایانه مجتمع خدماتی سیدالشهدا (ع) کربلای معلی اختصاص یافته است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول