اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

عقب‌ماندگی پل غیر هم‌سطح امام حسین(ع) جبران می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پل غیر هم‌سطح امام حسین (ع) به دلیل نامساعد بودن هوا و مشکلات فنی با مشکلاتی مواجه شده است، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده به محض آغاز فصل کاری این عقب‌ماندگی جبران خواهد شد.

عقب‌ماندگی پل غیر هم‌سطح امام حسین(ع) جبران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر موسوی عصر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه ساختمان مورد نظر از اداره کل پزشکی قانونی استان زنجان تحویل گرفته شده است، اظهار داشت: تغییراتی در ساختمان خریداری شده از این اداره کل ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه 500 میلیون تومان برای تجهیز ساختمان شورای شهر زنجان هزینه شده است، افزود: زیرزمین ساختمان شورای شهر زنجان در 140 متر مربع، همکف و طبقه اول هم هر کدام جداگانه در 470 متر مربع ساخته شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری مشکلات مالی دارد، تصریح کرد: با توجه به ابلاغ 19 میلیارد تومان بودجه از ستاد عمران شهری شهرداری زنجان موفق به مبادله همین مبلغ تفاهم‌نامه برای اجرای پروژه‌ها شده است.

وی با اشاره به آسفالت خیابان‌ها، جدول‌گذاری، پوشش کانال‌ها و مبلمان شهری در شهر زنجان طی سال جاری تاکید کرد: این اقدامات به صورت گسترده‌تر در سال آینده ادامه می‌یابد.

موسوی از کلنگ‌زنی فاز دوم پارک بانوان در دهه فجر خبر داد و گفت: این مجموعه در سطح کشور بی‌نظیر است چرا که در 20 هکتار کلنگ‌زنی شده است.

وی اعتبار پیش‌بینی شده برای ساخت فاز دوم پارک بانوان را بیش از 3 میلیارد تومان طی دو سال آینده اعلام کرد.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پل غیر هم‌سطح امام حسین (ع) به دلیل نامساعد بودن هوا و همچنین مشکلات فنی در آغاز به کار پروژه با مشکلاتی مواجه شده است، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده به محض آغاز فصل کاری این عقب‌ماندگی جبران خواهد شد.

وی با بیان اینکه وضعیت سرانه فضای سبز شهر زنجان نسبت به استان‌های مجاور بهتر است، ادامه داد: با توجه به سامان‌دهی شبکه آب خام شهر زنجان توسعه فضای سبز زنجان ادامه می‌یابد.

موسوی از تاسیس کمیته سرمایه‌گذاری در شهرداری زنجان خبر داد و تصریح کرد: برای واگذاری اجرای برخی پروژه‌های به بخش خصوصی اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به نهایی شدن طرح سبزه‌میدان و هم چنین تونل زیرگذار، افزود: شهرداری در حال انجام تملکات لازم در این منطقه و جذب سرمایه‌گذار برای آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها است.

شهردار زنجان اضافه کرد: مطالبات مردم در محور دلجویی پرداخت شده است، ضمن اینکه طرح نهایی توسعه زینبیه و حسینیه اعظم نیز آماده شده است.

وی با اشاره به وجود یک طرح برای ساماندهی منطقه تفریحی گاوازنگ زنجان گفت: با مساعد شدن هوا عملیات اجرایی این طرح آغاز می‌شود.

موسوی همچنین از پایان کار مطالعه طرح مونوریل خبر داد و گفت: این طرح در آستانه ارسال به وزارت کشور است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول