اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

گیلان باید از طریق روابط عمومی‌ها به کشور و دنیا شناسانده شود

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: ‌گیلان باید از طریق روابط عمومی‌ها به کشور و دنیا شناسانده شود و با باز شدن مسیر قانونی باید مسئله ارتباط بین روابط عمومی و مدیرکل برطرف شو‌د.

گیلان باید از طریق روابط عمومی‌ها به کشور و دنیا شناسانده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی بعد از ظهر امروز در جمع اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی گیلان جایگاه روابط عمومی در استان را توانمند خواند و اظهار کرد: در گیلان ظرفیت و انرژی بسیار گسترده‌ای در بحث روابط عمومی وجود دارد که باید جایگاه خود را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه نباید محدود نگاه و فکر کنیم، افزود: نگاه در کار باید متفاوت باشد تا اثرگذاری آن بیشتر نمایان شود.

مقام ارشد دولت در گیلان، هدف‌گذاری در کار را مهم خواند و ابراز کرد: شورای روابط عمومی باید این هدف‌گذاری را در سند راهبردی استان لحاظ کند و تقسیم کار صورت گیرد و هر یک فکر و اندیشه نوین ارائه دهند.

وی روابط عمومی را ابزار کار نظام نامید و اذعان کرد: کاری که برای برگزاری جشنواره روابط‌عمومی‌های استان آغاز شده باید با جسارت، اراده، قوی و اقتدار انجام گیرد و لازمه این کار توکل بر خداوند است.

سعادتی، برگزاری جشنواره روابط‌عمومی‌ها را نقطه عطف در ایجاد فضا برای مشارکت بیشتر دانست و تصریح کرد: باید از این فرصت استفاده بهینه شود.

وی با اشاره به اینکه روابط‌عمومی‌های اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان ناشناخته هستند، ابراز کرد: گیلان باید از طریق روابط عمومی‌ها به کشور و دنیا شناسانده شود و با باز شدن مسیر قانونی باید مسئله ارتباط بین روابط عمومی و مدیرکل برطرف شود.

استاندار گیلان، با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها باید سالم کار کرده و واقعیت‌ها را منعکس کنند، اظهار کرد: روابط‌عمومی‌ها باید کاری را که انجام شده است، به درستی منعکس کنند و ایده‌های خوب داشته باشند.

وی، با ابراز نارضایتی از سایت استانداری گیلان، یادآور شد: سایت خبری استانداری مربوط به استاندار نیست بلکه به تمام گیلان تعلق دارد و باید اخبار و عملکردهای تمام دستگاه‌های اجرایی استان در سایت قرار گیرد تا گیلان از این طریق شناخته شود.

سعادتی آمادگی گیلان برای میزبانی از روابط‌عمومی‌های وزارتخانه‌های کشور در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های استان که 11 خرداد جاری در لاهیجان برگزار می‌شود را اعلام کرد.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول