اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک در ایران خبر داد

یادگیری آی‎سی‎تی ضرورتی برای ورود به عرصه روابط عمومی الکترونیک

خبرگزاری فارس: استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک در ایران گفت: یادگیری تحولات پرشتاب آی‎سی‎تی، ضرورتی برای ورود به عرصه روابط عمومی الکترونیک است.

یادگیری آی‎سی‎تی ضرورتی برای ورود به عرصه روابط عمومی الکترونیک

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، شهین‎دخت خوارزمی در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‎های اجرایی که در گرگان برگزار شد، با بیان اینکه جهان پرشتاب در حال تغییر است اظهار داشت: باید این واقعیت انکارناپذیر که توأم با دانش، معرفت و تکنولوژی جدید است را به طور کامل دریابیم.

وی خاطر نشان کرد: با وجود دانش و معرفت مدیریت در بیشتر جوامع، سازمان‎ها و امور به خوبی اداره نمی‎شوند که این مهم نشان از عدم به کارگیری این دو عنصر در اجرای فعالیت‎های اجرایی دارد.

خوارزمی تصریح کرد: بخش عمده اصول دانش و معرفت مدیریت در ایران جذب نشده و یا آن بخش هم که جذب شده است، در حد شعار است و تبدیل به الگوی رفتاری نشده است.

استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک در ایران هوشمند شدن روزافزون محیط، نرم‌افزارها و تکنولوژی‎ها را به عنوان چالش و فرصتی برای هوشمند شدن آی‎سی‎تی برای روابط عمومی‎ها دانست و افزود: انقلاب هوش یعنی هوشمند شدن محیط زندگی و تماس با ابزارها و وسایلی که مجهز به هوش در سطح انسان می‎شوند.

این محقق ادامه داد: این میزان هوش، به سرعت از هوشی در سطح انسان پیشی می‎گیرد و حتی تا چند دهه بعد، به چند برابر قابلیت هوش انسان می‎رسد.

وی امکان واگذاری فعالیت‎هایی به این سیستم را از دیگر فرصت‎ها برشمرد و گفت: مهمترین این واگذاری‎ها، جمع‎آوری و تحلیل اطلاعات است که با دریافت اطلاعات پراکنده، مدل‎سازی، تحلیل پدیده‎هایی پیچیده و شناسایی الگوها را انجام می‎دهد.

خوارزمی لابی‎گری را ضرورتی استراتژیک برای روابط عمومی دانست و خاطر نشان کرد: وقت بسیاری از بخش‎های مهم سازمان به خصوص تیم رهبری صرف امور دست و پا گیر می‎شود که روابط عمومی می‎تواند با استفاده از توانمندی خود در بحث لابی‎گری در محیط قانونی و اجتماعی، قاعده بازی را به دست گیرد و از موضع انفعالی خود به دخول در فضاهای بیرونی دست یابد.

استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک در ایران تاکید کرد: هوشمند شدن آی‎سی‎تی، طالب ورود جامعه و سازمان‎ها به عصر شفافیت و فضای آینه‎ای است.

وی اضافه کرد: در فضای ایده‎آل هوشمند شدن، دیگر چیزی از مردم پنهان نمی‎ماند و تمام آمار، عملکرد و واقعیت‎های سازمانی در اختیار همه قرار می‎گیرد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول