اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موافقت استاندار اردبیل انجام شد

اختصاص 2 در هزار اعتبارات دولتی به روابط عمومی‌ها

خبرگزاری فارس: دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل گفت: استاندار اردبیل با پیشنهاد مدیران روابط عمومی مبنی بر تخصیص دو در هزار اعتبارات دولتی به حوزه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی موافقت کرد.

اختصاص 2 در هزار اعتبارات دولتی به روابط عمومی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بلال پیرمحمد صبح امروز در نشست هیئت رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان اردبیل اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت دولت و ابلاغ معاون اول رئیس جمهور، روابط عمومی‌ها حداکثر تا اول اسفند هر سال برنامه‌های ارتباطی، اطلاعاتی و انتشاراتی سال بعد خود را بر اساس برنامه سالانه وزارتخانه و یا سازمان متبوع و هماهنگی با دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت تنظیم می‌کنند.

پیرمحمد افزود: بر همین اساس دستگاه‌ها موظفند حداقل دو در هزار بودجه جاری ستادی و استانی خود را به تفکیک برای فعالیت‌های روابط عمومی و اطلاع‌رسانی در نظر بگیرند و هنگام مبادله موافقت‌نامه با معاونت برنامه‌ریزی رئیس جمهور یا استان آن را به عنوان هزینه‌های ضروری دستگاه منظور کنند و در اختیار روابط عمومی‌ها قرار دهند.

وی بیان داشت: اکثر روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی و حتی غیردولتی استان اردبیل از کمبود اعتبارات گله‌مند بودند که با موافقت استاندار اردبیل انتظار می‌رود در سال جاری فعالیت‌ها و کارهای فرهنگی تبلیغی و ترویجی حوزه روابط‌ عمومی‌ها تقویت شود.

پیرمحمد تصریح کرد: علاوه بر تخصیص این میزان اعتبار مجوز انتشار نشریه داخلی شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها نیز اخذ شده که انتظار می‌رود در ماه‌های آینده این نشریه داخلی نیز با هدف انتشار عملکرد این شورا و فعالیت روابط‌ عمومی انتشار یابد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل با اشاره به زمان نزدیکی انتخابات اعضای جدید هیئت رئیسه روابط عمومی‌ها ابراز داشت: هفته آینده با تشکیل جلساتی با حضور مسئولان و مدیران روابط عمومی و برخی از خبرنگاران و اصحاب رسانه این انتخابات برگزار می‌شود.

وی فعالیت شش کمیته پشتیبانی ارتباطات آموزش و پژوهش، انتشارات، اطلاع‌رسانی و ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها را یادآور شد و افزود: تمام این کمیته‌ها با جذب نیروهای فعال و کارآمد به وظیفه و رسالت خود عمل کرده و سعی می‌کنند با تشکیل جلسات مستمر پیشنهادات خود را به هیئت رئیسه اعلام و مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

پیرمحمد از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی خواست در مناسبت‌های مختلف بیش از گذشته فعال بوده و از هم اکنون خود را برای برگزاری نمایشگاهی ارزشمند از دستاوردهای دولت در هفته گرامیداشت دولت آماده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس روابط عمومی استانداری اردبیل فعالیت کمیته آموزش و پژوهش را تدوین و تهیه برنامه آموزشی تخصصی برای روابط عمومی‌ها عنوان کرد و افزود: تلاش می‌کنیم بر اساس این محوریت با دعوت از اساتید مجرب دوره‌های آموزشی مناسب و تاثیرگذاری را برگزار کنیم.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول