اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی:

مسئولان روابط عمومی به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف باشند

خبرگزاری فارس: مشاور مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی گفت: مسئولان روابط عمومی به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف خود در برخورد با مردم باشند.

مسئولان روابط عمومی به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام محسن برزگر صبح امروز پنج‌شنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات نیشابور که در نمازخانه مجتمع موقوفه شادروان عبدالله رضوی شهر طرقبه اظهار داشت: به واقع خیلی از مسئولان واحد‌های روابط عمومی، فن روابط عمومی را نمی‌دانند.

مشاور مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی گفت: مسئولان روابط عمومی دقت کنند و به دنبال نقاط ضعف و قوت خود باشند.

وی افزود: روابط عمومی‌ها باید بتوانند پیام‌ دقیقی از توان و ظرفیت مجموعه را انتقال دهند.

مشاور مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: در فرآیند ارتباطی اگر پیام برعکس به مردم انتقال یابد بستر برای سوءتفاهم فراهم می‌شود.

برزگر تصریح کرد: در حال حاضر آنچه که در این عرصه به عنوان یک ضرورت است نیاز به روزآمد شدن روابط عمومی ادارات و نهادهاست.

برزگر یادآور شد: باید مسئولان واحدها ابزارهای روابط عمومی را در محیط خود شناسایی کنند و بدانند برای ارتقای فعالیت خود از کدام ابزار استفاده کنند.

مشاور مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی تأکید کرد: باید مسئولان دستگاه‌های تبلیغاتی دقت کنند بازتاب برنامه‌های آنها در جامعه چیست.

وی با بیان اینکه خیلی وقت‌ها به خودی گل می‌زنیم، موضوع هتک حرمت به حضرت امام علی نقی الهادی(ع) را یادآور شد و خواستار توجه و رسیدگی به این‌گونه موارد شد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول