اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از بین روابط عمومی‌های ادارات ارشاد سراسر کشور

روابط عمومی ارشاد خراسان‌شمالی مقام نخست را کسب کرد

خبرگزاری فارس: روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی در سومین همایش روابط عمومی‌های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، رتبه برتر را در حوزه اطلاع‌رسانی در بین استان‌های کشور کسب کرد.

روابط عمومی ارشاد خراسان‌شمالی مقام نخست را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی، سومین همایش روابط عمومی‌های ادارات ارشاد اسلامی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، مجتبی اطمینان مدیر روابط عمومی این استان در این همایش تقدیر شد.

خبر دیگر نیز حاکی است، سرپرست نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه گفت: هفت اثر نمایشی از شهرستان گرمه به دبیرخانه جشنواره سراسری تئاتر رضوی در خراسان‌شمالی ارسال شد.

علی‌اصغر شکوری اظهار داشت: نمایش "شال سبز "و" واقعه خوانی" به کارگردانی ابوالفضل اکبری و نویسندگی پژمان شاهوردی و آرمان طیران و نمایش" هتل قصر" و "سال بیست و ششم" به کارگردانی ابوالفضل حسین‌پور و نویسندگی حسین علیخانی و آرش عباسی از جمله نمایش‌های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره هستند.

وی همچنین نمایش "چار قدم" و "مثل نمک پاشیدن روی زخم" به کارگردانی محمدرضا ابراهیمی و نویسندگی پویان اصغری و آرمان طیران، نمایش "پیر مراد" به کارگردانی محمدصادق بابایی و نویسندگی سیدمهدی محمدی را از دیگر نمایش‌های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره تئاتر رضوی برشمرد.

به گزارش فارس، نهمین جشنواره تئاتر رضوی از 28 تا 31 شهریور امسال در استان خراسان‌شمالی برگزار می‌شود.  

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول