اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره روابط‎ عمومی و امور بین‌الملل استانداری گلستان:

توان روابط‎ عمومی‎ها باید در جهت خدمت به مردم باشد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط‎ عمومی و امور بین‎الملل استانداری گلستان گفت: تمام توان و ظرفیت روابط‎ عمومی‎ها باید در جهت خدمت به مردم به کار گرفته شود.

توان روابط‎ عمومی‎ها باید در جهت خدمت به مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسین عاشور در همایش مدیران روابط‎ عمومی دستگاه‎های اجرایی که با مساعدت 19 دستگاه اجرایی در گرگان برگزار شد با اشاره به سخن امام راحل که مردم ولی نعمت ما هستند اظهار داشت: این توانمندی در استان وجود دارد که از ابزارهای نوین و به کارگیری حوزه‎های هنری، در بحث روابط‎ عمومی و اطلاع‎رسانی برای ارتقای فعالیت‎های خود استفاده کنند، که طبیعتاً در این صورت نیز اثربخشی افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: حرکت ما باید به سمتی باشد که اسباب رضایت مردم را فراهم کنیم چون این‌گونه، ثمره شیرینی که باید دریافت کنیم ایجاد می‌شود.

رئیس اداره روابط‎ عمومی و امور بین‎الملل استانداری گلستان در خصوص اهداف برگزاری همایش گفت: ارتقای کمی و کیفی روابط‎ عمومی‎ها و شناسایی بیشتر استعدادهای درونی از هدف‎های مهم این نشست است.

عاشور خاطر نشان کرد: هر یک از افراد حوزه روابط عمومی، از توانمندی‎هایی برخوردار هستند که با توجه و تغییر نگرش برای بهبودی، می‎توانند قابلیت خود را در اداره هر چه بهتر افزایش دهند.

وی با مهم دانستن فعالیت حوزه روابط‎ عمومی‎ها افزود: بسیاری از مدیران نخبه و کارشناسان سطوح بالای مدیریتی، کار خود را از فعالیت در روابط‎ عمومی‎ها آغاز کرده و خود را به جایگاهی رسانده‎اند.

عاشور با اشاره به اینکه نگرش در حوزه روابط‎ عمومی باید وسیع باشد بیان کرد: کار در یک مجموعه، فعالیت یک فرد یا مدیر نیست، بلکه کار یک دستگاه و سازمان است که اگر به خوبی انجام نپذیرد، ظلمی در حق دستگاه و سازمان می‎شود.

رئیس اداره روابط‎ عمومی و امور بین‎الملل استانداری گلستان ضمن قدردانی از اطلاع‎رسانی رسانه ملی خاطر نشان کرد: ارائه مسائل و اخبار در این حوزه، به دلیل محدودیت زمان ممکن است به صورت کامل انجام نگیرد که روابط‎ عمومی‎ها در بخش مستندسازی و تکمیل آن باید کوشا باشند.

وی همچنین افزود: طی برگزاری انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی، روابط‎ عمومی‎ها حضوری پرشور و فعال داشتند که با مؤثر نشان دادن خود ثابت کردند که دارای توان و نیروی خارق‎العاده هستند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول