اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بازاریابی باشگاه صنعت نفت آبادان:

حامیان مالی تیم فوتبال صنعت نفت تیر ماه معرفی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر بازاریابی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: بعد از مذاکره و اتخاذ تصمیم نهایی، حامیان مالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ برتر اواخر تیر ماه معرفی می‌شوند.

حامیان مالی تیم فوتبال صنعت نفت تیر ماه معرفی می‌شوند

میثم راستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با چند شرکت معتبر در خصوص انتخاب حامیان مالی تیم فوتبال صنعت نفت در لیگ بعدی وارد مذاکره شده که بعد از صورت گرفتن توافق نهایی نتیجه را اعلام می‌کنیم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: حامیان مالی فصل گذشته باشگاه نیز پیشنهادهای جدی خود را ارائه داده و منتظر تصمیم نهایی باشگاه برای تعیین تکلیف جدید در این خصوص هستند.

مدیر بازاریابی باشگاه صنعت نفت آبادان حمایت مالی از باشگاه صنعت نفت را موجب رضایت‌مندی دو طرفه شرکت‌های طرف قرارداد و این باشگاه آبادانی خواند و افزود: ما دیدگاه متقاضیان را تغییر داده و آنها را نه تنها یک حامی مالی بلکه به عنوان شریک در منافع مالی مجموعه معرفی می‌کنیم.

وی در ادامه از بسته مدیریت بازاریابی باشگاه صنعت نفت آبادان برای ارائه به متقاضیان حمایت مالی از تیم فوتبال صنعت نفت گفت و خاطر نشان کرد: این بسته را با توجه به نامگذاری سال 90 از سوی مقام معظم رهبری برای شرکت‌های معتبر ایرانی تدارک دیده‌ایم.

راستی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند به صورت حضوری با مراجعه به باشگاه مراجعه کرده و بسته را دریافت کنند یا اینکه برای دریافت این بسته با شماره تلفن 0631-3333303 تماس بگیرند.

وی در پایان اضافه کرد: حامیان اصلی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ برتر دوازدهم اواخر تیر ماه و همزمان با آغاز رقابت‌ها در مراسمی به عموم علاقمندان به این مجموعه معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول