اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب شهری بشرویه خبر داد

پیشرفت 60 درصدی پروژه اصلاح شبکه آب شرب بشرویه

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب شهری بشرویه گفت: پروژه اصلاح و توسعه شبکه آب شرب بشرویه 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 60 درصدی پروژه اصلاح شبکه آب شرب بشرویه

رضا بیزادی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: امور آب و فاضلاب شهری بشرویه به منظور تامین و توزیع آب شرب بهداشتی برای شهروندان و با هدف تعویض شبکه‌های فرسوده، جلوگیری از هدر رفتن و کاهش پرت آب اقدام به اصلاح شبکه آب شرب کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر از محل اعتبارات عمرانی سال گذشته استان حدود سه کیلومتر پروژه اصلاح و توسعه شبکه آب شرب در این شهرستان در حال اجرا است که تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری بشرویه افزود: اعتبار این پروژه 500 میلیون ریال بوده که با اختصاص اعتبار در سال‌های آتی، اصلاح شبکه آب ادامه پیدا می‌کند.

بیزادی‌زاده یادآور شد: سال گذشته نیز پروژه آب‌رسانی به بشرویه با اعتبار 900 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 102 کیلومتر شبکه توزیع آب بشرویه اصلاح شده است، گفت: 30 درصد از شبکه توزیع آب شهر بشرویه فرسوده شده که نیاز به بازسازی دارد که با اختصاص اعتبار، این پروژه‌ها انجام می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری بشرویه با اشاره به اینکه سرانه مصرف آب به ازای هر نفر در کشور 170 تا 275 لیتر است، افزود: سرانه مصرف آب در شهرستان بشرویه به ازای هر نفر 300 لیتر در شبانه‌روز است که کاهش این میزان مصرف، صرفه‌جویی در مصرف آب توسط مشترکان را می‌طلبد.

بیزادی‌زاده تصریح کرد: کیفیت آب بشرویه در مقایسه با دیگر نقاط استان از کیفیت بالایی برخوردار بوده که با آزمایش‌های روزانه، کلرسنجی آب شرب و آزمایشات میکروبی ماهانه تاکنون آلودگی مشاهده نشده است.

وی نوسازی انشعابات فرسوده، نصب انشعابات جدید و عملیات تعویض کنتورهای آب فرسوده مشترکان را از برنامه‌های این مجموعه در سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول