اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار:

شبکه‌های آب شرب بیله‌سوار نیازمند بهسازی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: در حال حاضر شبکه آب شرب بیله‌سوار و جعفرآباد نیازمند اصلاح و بهسازی و رسیدگی جدی است.

شبکه‌های آب شرب بیله‌سوار نیازمند بهسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد عصر امروز در نشست با مدیرعامل شرکت آبفای اردبیل اظهار داشت: ما نیازمند اصلاح و بهسازی 10 کیلومتر از شبکه آب شرب بیله‌سوار و 14 کیلومتر از شبکه آب شرب جعفرآباد هستیم که در صورت اختصاص اعتبارات لازم این اصلاح‌ها سریع‌تر انجام می‌شود.

وی با یادآوری این‌که ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر و رساندن آب بهداشتی‌تر به دست مردم مهم‌ترین هدف ما در خدمت به مردم است، تصریح کرد: ضروری است تا با اجرای بهینه این اصلاح و بهسازی‌ها مردم را در مصرف آب شرب سالم سهیم کنیم.

زیبانژاد خاطر نشان کرد: در شرایطی که شاهد توسعه روزافزون زیرساخت‌های شهرستان بیله‌سوار هستیم توسعه و اصلاح شبکه آب و فاضلاب شهری بیله‌سوار و جعفرآباد مغان ضرورت دارد.

این مسئول اضافه کرد: هم‌اکنون 10 کیلومتر از شبکه آب شرب بیله‌سوار و 14 کیلومتر از شبکه آب شرب جعفرآباد نیاز به اصلاح و بهسازی دارد.

وی به فرارسیدن فصل تابستان اشاره کرد و افزود: مصرف آب شهر بیله‌سوار در این فصل به 120متر مکعب در ثانیه می‌رسد و نیاز است به توسعه امکانات و تجهیزات لازم توجه جدی شود.

فرماندار بیله‌سوار بیان کرد: با پیگیری مسئولان شهری و استانی در صورت تخصیص به موقع 45 میلیارد ریال اعتبار پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهری بیله‌سوار تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فارس، در ادامه این جلسه مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان اردبیل نیز در این جلسه با تاکید بر بهبود کیفیت آب شرب شهرهای بیله‌سوار و جعفرآباد گفت: با اعتبار 750 میلیون ریال سامانه گندزدایی نمکی برای شهر جعفرآباد خریداری شده و در حال نصب است.

عبدالحسین حسن‌زاده به کمبود اعتبارات اشاره کرد و افزود: در صورت تأمین اعتبارات لازم طرح مطالعات اولیه و زیست‌محیطی فاضلاب شهر جعفرآباد اجرا می‌شود و بنا داریم با توجه به توسعه بیله‌سوار تا مهر ماه امسال هفت کیلومتر به طول شبکه فاضلاب این شهر افزوده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری این‌که آب و فاضلاب استان اردبیل در آبرسانی و اجرای طرح فاضلاب در مسکن‌های مهر نیز موفق عمل کرده است، تصریح کرد: ‌با هدف زیرساخت‌های بخش آب و فاضلاب در مسکن مهر 16 هزار و 452 واحد را اجرایی کردیم که از این رقم 2 هزار و 716 واحد آماده بهره‌برداری و 14 هزار و 147 واحد نیز در حال اجرای زیرساخت‌ها است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول