اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملکشاهی:

رفع کمبود آب شرب دلگشا در دستور کار قرار دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ملکشاهی گفت: رفع کمبود آب شرب دلگشا در دستور کار قرار دارد.

رفع کمبود آب شرب دلگشا در دستور کار قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عباس نصرالهی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان ملکشاهی اظهار داشت: شهرهای ارکواز و دلگشای ملکشاهی دچار مشکلاتی ناشی از کمبود آب شرب هستند.

وی ادامه داد: این مشکل به عنوان یک اولویت کار در دستور کار مسئولان امر در شهرستان ملکشاهی قرار دارد.

این مسئول همچنین در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌های این دستگاه اجرایی در خصوص بزرگداشت سالگرد ارتحال امام اشاره کرد و افزود: سیره امام راحل بزرگترین الگوی جامعه بشری است.

نصرالهی تصریح کرد: سیره امام راحل باید در اختیار نسل نو قرار گرفته و این مهم باید در دستور کار مسئولان مرتبط با موضوع قرار داشته باشد.

فرماندار ملکشاهی گفت: برپایی مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره ) بهترین فرصت برای باز معرفی سیره امام راحل به نسل نو است.

این مسئول اضافه کرد: متولیان برپایی این آیین‌ها باید سیره امام راحل را در قالب برنامه‌های فرهنگی به نسل نو باز معرفی کنند.

نصرالهی تصریح کرد: امام راحل با الهام‌گیری از سیره و منش ائمه اطهار در راه مبارزه علیه جور و تباهی به مقابله با رژیم ستمشاهی پرداخت و سرانجام توانست نظام مبتنی بر آموزه‌های دین مبین اسلام را در ایران پایه‌گذاری و تثبیت کند.

فرماندار ملکشاهی گفت: نسل جوان با فراگرفتن این آموزه‌ها مسیر اصلی زندگی خود را شناخته و در این راه از سیره اولیا و صالحان بهره می‌گیرد. 

وی یادآور شد: آشنایی نسل جوان با این مهم در زندگی فردی و اجتماعی آنان تاثیر مثبتی داشته و احقاق این مهم باید در دستور کار متولیان مربوطه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: آیین‌های ارتحال امام راحل باید مردمی برگزار شود و دستگاه‌های اجرایی نیز در این زمینه باید همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول