اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس کارساز شد

مشکل آب شرب روستای تازه‌آباد کوهدشت رفع شد

خبرگزاری فارس: در پی درج گزارش فارس لرستان مبنی بر قطع پنج روزه آب شرب روستای تازه‌آباد کوهدشت این مشکل با کمک مسئولان لرستان مرتفع شد.

مشکل آب شرب روستای تازه‌آباد کوهدشت رفع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، خبرگزاری فارس روز پنج‌شنبه هفته گذشته گزارشی از قطعی آب در روستای تازه‌آباد کوهدشت منتشر کرد که مسئولان لرستان سریعاً اقدام به حل مشکل کردند.

در این گزارش آمده بود، به علت پرداخت نکردن بهای برق مصرفی چاه‌ روستا از 15 اردیبهشت آب آشامیدنی روستای تازه‌آباد (اکبرآباد ملاکه) از توابع شهر کوهدشت قطع شده و اهالی روستا با مشکل آب رو به رو شدند.

این اقدام نادر به علت پرداخت نکردن بهای برق مصرفی چاه روستا توسط اداره برق انجام شده است.

لازم به ذکر است، آب این روستا از چاهی که یکی از اهالی در اختیار اداره آب فاضلاب روستایی قرار داده تأمین می‌شود و طبق توافق پیشین بایستی هزینه برق مصرفی چاه مربوطه را این اداره پرداخت کند، که به گفته مدیرعامل آبفار لرستان پرداخت کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان امروز به خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: این مشکل از ناحیه اداره برق بوده و بلافاصله به محض انتشار خبر با مدیرعامل شرکت برق لرستان تماس حاصل شد و آب این روستا وصل شد.

علیرضا کاکاوند اظهار داشت: اداره آب و فاضلاب روستایی در پرداخت بدهی مصرف برق کوتاهی نکرده بلکه شخص مالک در این زمینه کوتاهی کرد.

وی افزود: این شرکت پیشاپیش بدهی خود را پرداخت کرده و در این زمینه هیچ گونه کوتاهی نکرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: به دنبال رفع این مشکل هستیم و به تازگی چاه دولتی روستا را راه‌اندازی و مشکل را حل می‌کنیم.

وی از سرقت کابل چاه فرخ‌آباد کوهدشت خبر داد و گفت: متاسفانه بیشتر سرقت‌های کابل‌های برق چاه‌های آب شرب در دو شهرستان کوهدشت و پل‌دختر رخ می‌دهد.

کاکاوند از دستگیری چهار سارق کابل‌های برق در این دو شهرستان خبر داد و گفت: این سارقان مربوط به لرستان نیستند و از سایر استان‌ها اقدام به این کار کرده‌اند.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول