اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 مطرح کرد

پیش‌بینی خرید 3.5 برابری گندم در سال 91

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 از افزایش 3.5 برابری خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خراسان‌رضوی در سال جاری خبر داد.

پیش‌بینی خرید 3.5 برابری گندم در سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5، محمد بدیعی با بیان اینکه استان خراسان‌رضوی در سال گذشته و به دنبال کاهش نزولات آسمانی تنها موفق به خرید بیش از 170 هزار تن گندم شده بود، گفت: خوش‌بختانه در سال جاری و به دنبال بارش مناسب برکات آسمانی با خرید افزون بر 600 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان بیش از 3.5 برابر افزایش خرید گندم خواهیم داشت.

وی با اشاره نام‌گذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، یکی از مهمترین عرصه‌های حمایت از سرمایه ایرانی را حمایت از کشاورزان و گندم‌کاران زحمتکش عنوان داشت و افزود: همه ساله نرخ خرید تضمینی گندم با افزایشی نسبت به سال قبل در راستای حمایت از تولید ملی پیش از آغاز فصل خرید اعلام می‌گردد که این مهم در هفته جاری اعلام و به اطلاع کشاورزان می‌رسد.

بدیعی ضمن اشاره بر ذخیره مورد اطمینان گندم در مراکز ذخیره‌سازی استان در ارتباط با مکانیزم عملیات خرید گندم گفت: در سال جاری نیز هم‌چون سنوات گذشته این شرکت با تمهید و پیش‌بینی بیش از 30 مرکز و کمیسیون خرید در سراسر استان و شهرستان‌های استان آمادگی کامل جهت خرید گندم کشاورزان را دارد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول