اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شرکت غله استان اردبیل:

مراکز خرید گندم اردبیل آماده دریافت محصول کشاورزان هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: مراکز خرید گندم استان با برنامه‌ریزی‌های لازم و آمادگی کامل نیروهای مورد نیاز آماده دریافت محصول کشاورزان هستند.

مراکز خرید گندم اردبیل آماده دریافت محصول کشاورزان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس کریمی عصر امروز در نشست با روسای واحدها و اعضای ستاد خرید گندم غله استان اردبیل اظهار داشت: کار برداشت گندم استان اردبیل همانند سال‌های قبل از نیمه دوم خرداد ماه سال جاری در شهرستان‌های شمالی و مناطق گرمسیر استان از جمله شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار آغاز و پس از آن در شهرستان‌های گرمی، مشگین‌شهر، ‌اردبیل، خلخال و کوثر انجام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اتمام مهلت قرارداد راهبری سیلوها و انبارهای ذخیره‌سازی گندم در اسرع وقت مدیر طرح‌های عمرانی نسبت به انجام مکاتبات لازم با شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هفت در خصوص برگزاری مناقصه راهبری سیلوها و انبارهای زیرپوشش استان اقدام می‌کند.

کریمی افزود: اسامی عاملین تشخیص و ذیحساب نیز که از نیروهای متخصص و کارشناس شرکت می‌‌باشند به منظور استعلام به مدیریت حراست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارسال شده که بعد از اخذ صلاحیت برای صدور احکام مربوطه به شرکت بازرگانی دولتی ایران معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کریمی همچنین در نشست با اتحادیه نانوایان استان اردبیل نیز اظهار داشت:‌ با توجه به ورود گندم‌های وارداتی مرغوب اتحادیه نانوایان بایستی هماهنگی‌های لازم در راستای جلب رضایت شهروندان را با تولید نان مرغوب به عمل آورند.

وی با اشاره به اینکه تهیه نان مرغوب از الزامات کسب رضایت مردم است افزود: اتحادیه نانوایان استان می‌تواند با بهره‌مندی از آگاهی‌های روز و راه‌های ارتقای کیفیت نان که از سوی آزمایشگاه شــــرکت غله ارسال می‌شود نسبت به ارتقای کیفیت نان اقدام کنند.

مدیر کل شرکت غله و خدمات بارزگانی استان اردبیل با تاکید بر بررسی کیفیت پخت نان از سوی اتحادیه نانوایان استان اردبیل خواستار نظارت این اتحادیه بر میزان پخت روزانه و ماهانه نانوایان استان شد.

کریمی در پایان سخنان خود اظهار داشت: برای ارتقای مهارت نانوایان اتحادیه نانوایان نسبت به معرفی این قشر برای گذراندن دوره‌های آموزشی لازم اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول