اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب خبر داد

تعمیر 45 دستگاه واگن‌ مخزن‌دار 543 هزار تنی

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب از پیگیری تعمیر 45 دستگاه واگن‌های مخزن‌دار 543 هزار تنی متوقف در طول خط خبر داد.

تعمیر 45 دستگاه واگن‌ مخزن‌دار 543 هزار تنی

محمد رضا قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: پیگیری تجهیز و تکمیل تلمبه‌خانه انبارهای سوخت قزوین‌، زنجان‌، میانه‌، خراسانک و مراغه برای تخلیه سوخت از کامیون‌های تانکر به واگن‌های مخزن‌دار از برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه نظارت و کنترل همه اقلام وارده و صادره انبارها برابر اسناد مربوطه از نظر کمی و کیفی از برنامه‌های سال جاری است، افزود: صدور اسناد خرید برای همه اقلام خریداری شده و ثبت در کارتکس مربوطه از دیگر برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود.

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب یادآور شد: ثبت داد و ستد همه درخواست‌های مورد نیاز ادارات و واحدهای تابعه، پیش‌بینی و تامین نوشت‌افزار و پیش‌بینی و تأمین اوراق بهادار مورد نیاز ادارات و شرکت‌های حمل و نقل ریلی از برنامه‌های سال جاری این اداره‌کل است.

وی از اجرای همه دستورالعمل‌های صادره از اداره‌کل ستادی و کنترل خروج منطقی جنس از انبار و برگشتی همه اقلام مازاد ادارات و واحدها به انبار برابر مقررات مربوطه خبر داد و افزود: تهیه و ارسال گزارش ماهانه داد و ستد انبارها به پیوست اسناد مربوطه به مراجع  ذی‌ربط از برنامه‌های این اداره‌کل است.

قربانی با اشاره به جمع‌آوری و انتقال همه اقلام فرسوده ادارات به انبار فرسوده، فروش غیرمتمرکز اقلام فرسوده و غیرقابل استفاده در راه‌آهن برابر مجوزهای صادره از مراجع ذی‌ربط تصریح کرد: تأمین به موقع اقلام مورد نیاز اداره‌کل و شرکت‌های اقماری، انبارگردانی انبارهای اداره‌کل برابر دستورالعمل‌های صادره اداره‌کل مخازن و اموال از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل است.

وی با بیان اینکه حصارکشی و ایجاد انبار باز در محوطه ایستگاه‌های مراغه‌، میانه و قزوین برای جمع‌آوری و دپوی آهن‌آلات و درب و پنجره‌های مستعمل از دیگر برنامه‌ریزی‌های این اداره‌کل است، افزود: صدور احکام افزایش سنوات و طبقه استحقاقی کارکنان شاغل طبق بخشنامه‌های واصله، صدور احکام کارکنانی که امتیاز آموزشی آنها تاکنون اقدام نشده است و اعلام ذخیره مرخصی کارکنان به واحدهای مربوطه از دیگر برنامه‌های سال جاری است.

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب با اشاره به ثبت همه اطلاعات مورد نیاز سال جاری کارکنان در سیستم نیروی انسانی و پیگیری صدور احکام بازنشستگان تصریح کرد: پیگیری فعالیت‌های مستمری بگیران توسط نمایندگی بازنشستگی در استان و توزیع احکام بین کارکنان بازنشسته و مستمری بگیران از دیگر برنامه‌های سال جاری است.

وی از پیگیری تعمیر 45 دستگاه واگن‌های مخزن‌دار 543 هزار تنی متوقف در طول خط خبر داد و افزود: پیگیری برای جذب نیروی انسانی در پست بازدید ایستگاه‌های تشکیلاتی و واگذاری کارخانه تعمیراتی ایستگاه زنجان به بخش خصوصی و به تبع آن جذب نیروی انسانی و ایجاد اشتغال در سال جاری صورت می‌گیرد.

قربانی با اشاره پیگیری برای واگذاری یک دستگاه جرثقیل کایرو برای جمع‌آوری سوانح احتمالی خاطرنشان کرد: پیگیری برای واگذاری امور مربوط به تعمیر و نگهداری لکوموتیوها در ایستگاه زنجان و میانه به بخش خصوصی در سال جاری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پیگیری برای واگذاری سهمیه تعمیراتی ناوگان واگنی به کارخانه تعمیرات واگن ایستگاه زنجان از برنامه‌های سال جاری این اداره‌کل است، خاطرنشان کرد: پیگیری برای ایجاد پست بازدید در ایستگاه میاندوآب در صورت آغاز بهره‌برداری از محور جدیدالاحداث از برنامه‌های سال جاری است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول