اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه‌آهن اصفهان مطرح کرد:

توجه به ایمنی شبکه ریلی اصلی‌ترین دغدغه مسئولان را‌ه‌آهن اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه‌آهن اصفهان گفت: توجه جدی به امر ایمنی شبکه به عنوان اصلی‌ترین دغدغه مسئولان راه‌آهن استان اصفهان در آینده قرار می‌گیرد.

توجه به ایمنی شبکه ریلی اصلی‌ترین دغدغه مسئولان را‌ه‌آهن اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن ماسوری ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل راه‌آهن اصفهان، در ارتباط با راه‌های ارتباطی متنوع اظهار داشت: در طول تاریخ بشر، بسته به تکامل علمی و فرهنگی جامعه، راه‌های ارتباطی متنوعی ابداع شده است که از بین انواع مختلف راه‌ها، راه‌آهن با ویژگی خاص خود، جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: حمل و نقل ریلی به گونه‌ای انکار ناپذیر در ارتقای کمی و کیفی اقتصاد و فرهنگ جامعه و هم‌چنین جابه‌جایی کالا و انسان و تبادلات فرهنگ و تمدن نقش اساسی ایفا می‌کند.

مدیرکل راه‌آهن اصفهان در ارتباط با نقش اساسی حمل و نقل بیان داشت: حمل و نقل در تمام اعصار نقش اساسی در توسعه فرهنگ و تمدن داشته و راه‌آهن به دلیل برخورداری از ویژگی ایمنی حمل و نقل و محافظت از محیط زیست جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی در مورد اهم برنامه‌های خود گفت: توجه جدی به امر ایمنی شبکه به عنوان اصلی‌ترین دغدغه مسئولان، رفع مشکلات و شناسایی گلوگاه‌های ترافیکی با برنامه‌ریزی صحیح در راستای اجرای مناسب پروژه‌های زیربنایی به منظور حرکت روان و ایمن، استفاده از تمام ظرفیت نیروی انسان در راستای پیش‌برد اهداف سازمان از جمله برنامه‌های مدنظر برای اجرا در آینده است.

ماسوری به دیگر برنامه‌های خود اشاره و تصریح کرد: فرهنگ صحیح و منطقی تکریم کارکنان و مشتریان سازمان به منظور ارتقای سطح خدمات مطلوب، توجه جدی به نظام پیشنهادات و انتقادات در راستای تحقق اهداف تحول اداری به منظور رشد جایگاه اداره‌کل، تعامل منطقی با مسئولان و مدیران شورای حمل و نقل و برنامه‌ریزی منطقی با تشکیل کارگروه‌های تخصصی به منظور استفاده صحیح از ظرفیت شبکه با توجه به افق برنامه پنجم توسعه از نظر افزایش بار و مسافر از دیگر برنامه‌های مورد توجه در آینده است.

وی در پایان اظهار داشت: هدف من، فرصت کار بیش‌تر و خدمت سالم‌تر برای رضایت مردم و خداوند با هم‌فکری همکاران بدون هر گونه حاشیه است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول