اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی میاندرود:

راه‌آهن شمال توجهی به میاندرود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی میاندرود خواستار توجه مسئولان شرکت راه‌آهن شمال و توقف قطار سراسری در این شهرستان شد.

راه‌آهن شمال توجهی به میاندرود ندارد

علی‌اکبر قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای استفاده شهروندان میاندرودی از امکانات راه‌آهن خواستار پاسخ مسئولان مربوط در این زمینه شد.

وی استفاده مردم از تاسیسات حمل و نقل عمومی در شرایط هدفمندی یارانه‌ها را یک ضرورت دانست و بیان داشت: قطعا این مساله را باز هم از مسئولان راه‌آهن پیگیری خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی میاندرود همچنین به انتظارات مردم شهرستان از راه‌اندازی ایستگاه راه‌آهن شهید نوبخت خاطرنشان کرد: با مراجعه به بوداغی شهردار سابق سورک و نماینده فعلی مردم ساری و میاندرود یوسف‌نژاد و طی جلسات متعدد با هیئت رئیسه راه‌آهن کشور مقرر شد تا قطار سریع‌السیر در این ایستگاه توقف کند که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

عضو شورای اسلامی شهر سورک با بیان اینکه در کمیسیون ماده 99 بخشداری‌ها جایگاهی برای شورای بخش و شهرستان تعریف نشده است، تصریح کرد: حساسیت این امر در همایش روسای شورای شهرستان‌های استان به استاندار اعلام شد که با نظر مساعد استاندار به ابلاغ حمایت هر چه بیشتر فرمانداران بر این مهم منتج شد.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان اجرایی از واگذاری اختیارات دولت به منتخبان مردم نگرانند که این نگرانی قابل دفاع نیست، تصریح کرد: شرکت در جلسات کمیته برنامه‌ریزی شهرستانی ارائه نظرات و دارا بودن حق رای شورا در این جلسات جزیی از حقوق شورا است.

قاسم‌زاده همچنین به اخذ مجوز احداث میدان آزادگان از شورای ترافیک اشاره کرد و گفت: به دلیل نبود بودجه کافی اجرای این طرح از سوی شهرداری و شورای شهر سورک با مشکل روبه رو است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول