اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 24 درصدی پروژه احداث راه‌آهن در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از رشد 24 درصدی پروژه احداث راه‌آهن در این استان خبر داد.

رشد 24 درصدی پروژه احداث راه‌آهن در چهارمحال و بختیاری

علی علیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: احداث پروژه راه‌آهن از نیازهای اساسی مردم این استان است، به طوری که با راه‌اندازی این پروژه این استان به شبکه ریلی سراسر کشور متصل می‌شود.

وی با اشاره به مزایای راه‌اندازی این پروژه در این استان، گفت: اتصال به شبکه ریلی سراسری، تسهیل تردد و رفت و آمد مردم و حمل و نقل آسان کالا و رونق اقتصادی استان از مزایای ایجاد و راه‌اندازی این پروژه است.

علیخانی از آزادسازی حریم مسیر راه‌آهن چهارمحال و بختیاری به فلات مرکزی ایران خبر داد و گفت: عملیات اجرایی احداث طرح ملی اتصال راه‌آهن چهارمحال و بختیاری به فلات مرکزی در دو مرحله از سال 90 آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در فاز نخست راه‌آهن چهارمحال و بختیاری به خط ریل مبارکه و ایستگاه حسن‌آباد متصل و مرحله دوم این طرح نیز شامل اتصال راه‌آهن چهارمحال و بختیاری به شبکه ریلی استان‌های اصفهان و خوزستان است.

وی از پیشرفت 24 درصدی طرح ملی احداث راه‌آهن چهارمحال و بختیاری به فلات مرکزی خبر داد و گفت: تاکنون 75 میلیارد ریال اعتبار در مسیر احداث خط راه‌آهن شهرکرد هزینه شده است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول