اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

عملیات اجرایی دو خطه کردن راه‌آهن زنجان ـ میانه آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: در آینده نزدیک عملیات اجرایی دو خطه‌کردن راه‌آهن به تهران تبریز در حوزه استحفاظی زنجان آغاز می‌شود.

عملیات اجرایی دو خطه کردن راه‌آهن زنجان ـ میانه آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در مراسم معارفه مدیرعامل جدید راه‌آهن شمال غرب اظهار کرد:‌ چندین پروژه مهم در استان زنجان در راستای توسعه راه‌آهن استان در حال انجام است که ضروری است در این راستا توجه ویژه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دو خطه کردن راه‌آهن شمال غرب کشور از تهران به تبریز از مصوبات دور سوم سفر هئیت دولت به استان است، تصریح کرد: چندین قطعه از این پروژه اجرایی شده است.

استاندار زنجان بر ضرورت دو خطه‌کردن این راه از مسیر زنجان به تبریز تاکید کرد و افزود: امیدواریم این قطعه که در محدوده حفاظتی استان زنجان قرار گرفته است به‌زودی عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه از دو ماه گذشته اجرای این پروژه در استان زنجان نهایی شده است، خاطرنشان کرد:‌ با طی مراحل قانونی این پروژه در آینده نزدیک در زنجان کلنگ‌زنی می‌شود.

رئوفی‌نژاد اعتبار مورد نیاز برای این پروژه را یک هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: ‌اگر چه این پروژه از پروژه‌های مهر ماندگار محسوب نمی‌شود، اما می‌تواند به‌عنوان پروژه مهر ماندگار راه‌آهن شمال غرب کشور مطرح باشد.

وی با اشاره به بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای عملیات ایستگاه راه‌آهن خرم دره یادآور شد: این پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار زنجان یکی از پروژه‌های مهم استان در بخش راه‌آهن را ترن‌ست سوم استان دانست و گفت:‌ با راه‌اندازی این ترن‌ست مشکلات جابه‌جایی مردم به‌ویژه در زمستان حل می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات صورت گرفته در زمینه زیرساخت‌ها، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در راه‌آهن کشور خاطرنشان کرد: فعالیت‌های راه‌آهن کشور از نظر کمی و کیفی ارتقا یافته و در جای جای ایران اسلامی این اقدامات به خوبی دیده می‌شود.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه خدمات مطلوبی در این بخش در حال حاضر در کشور ارائه می‌شود، افزود:‌ این اقدامات به برکت حضور صاحب محمدی به عنوان مدیرعامل راه آهن کشور اتفاق افتاده است.

وی تعامل، همکاری و عملکرد مطلوب راه‌آهن شمال‌غرب کشور را نیز مدیون تلاش همه دست اندرکاران و مدیریت این مجموعه عنوان کرد و افزود: جابه‌جایی مدیرکل راه‌آهن شمال غرب کشور هیچ خللی در ارائه خدمات به دلیل حضوری فردی شایسته به وجود نمی‌آورد.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول