اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

توجه به خانواده روحانیون در برنامه‌ها قرار گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیراز بر توجه به خانواده روحانیون و اولویت‌دهی به آن در برنامه‌های متولیان تأکید کرد.

توجه به خانواده روحانیون در برنامه‌ها قرار گیرد

به گزارش  خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خانواده طلاب و روحانیون فارس اظهار داشت: یکی از الزامات ارتقای کارایی روحانیت و اثرگذاری بیشتر آن در جامعه توجه به خانواده، وابستگان و اعضای  این نهاد اثرگذار است.

ایمانی ادامه داد: یکی از مجموعه‌های فوق‌العاده اثرگذار در جامعه اسلامی ما نهاد روحانیت است که بدون سر و صدا و نام و نشان در جای جای این نظام به تلاش و فعالیت مشغول هستند.

وی با بیان اینکه روحانیون هر کدام در حوزه فعالیت خود گام‌های بلندی برداشته‌اند و پیشتاز هستند بیان داشت: فعال‌سازی این نهاد بیش از گذشته الزاماتی دارد که توجه به این الزامات ضروری و لازم است.

ایمانی بیان داشت: در دفاع مقدس و پس از آن فرزندان علما، فقها، روحانیون و طلاب در جبهه‌های نبرد عظمت آفریده و فرزندان این خانواده‌ها در صف مقدم شهدا قرار گرفته‌اند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: پس از دوران مختلف سال‌های دفاع مقدس افرادی که در این خانواده‌ها تربیت شده‌اند در عرصه مدیریتی کشور منشأ آثار فراوان بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های ارزشمند در حوزه علمیه رسیدگی و تشویق و فرزندان خانواده‌های روحاینت است که در عرصه‌های مختلف صاحب امتیاز شده‌اند که باید بیش از پیش ادامه یابد.

ایمانی گفت: امیدواریم این حرکت در رشد و بالندگی روحانیت و به ثمر نشستن این شجره طیبه تأثیرگذار باشد.

به گزارش فارس، در این مراسم که با حضور رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از فرزندان نخبه و برتر روحانیون فارس تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول